Sivut

keskiviikko 15. lokakuuta 2014

I'm gonna show you, what's really crazy

Mulla on tämä viikko syyslomaa, mutta haluisin mielummin olla koulussa. Mulla ei oo mitää tekemistä, oon vaan tallilla kokoaika. Kaveritki kokoaika johnaki, tai niillä on kauheet suunnitelmat etteivät kerkee nähdä edes. Ja kaiken kukkuraksi Jonillakin on kaikkee tekemistä, vaikka kuinka ajattelin meidän olevan melkeen koko viikon toistemme kans... Suoraan sanoen kaikki on syvältä :D Ja mun pitääs äikänki puhe tehdä. Jos kaikki olis vaikka seuraavalla viikolla ihanaa? Mulla on synttärit, Emilia Kerimaan valmennus torstaina jne.

Mun on turha puhua mitä oon tehnyt kotona, koska en oo mitään tehnyt. Mutta tallilla oon ollut kuitenkin joka päivä ja erilailla liikutellut Saraa. Maanantaina annoin Saran liikkua irti isolla kentällä (oon ollut yleensä pyöröaitauksessa), mutta ei se oikeastaan jaksanut riekkua, kai se on jo niin vanha ja viisas :D Muutaman kuvan ja videotakin otin, näätte parempaa kuvaa siitä riimusta päällä.

Tiistaina pidin taas tuntia Netalle ja mentiin tälläkertaa neliapilaa. Eli kentällä oli neliö, jonka jokaiseen kulmaan tehdään ympyrä, niin siitä muodostuu neliapila. Harjoiteltiin myös takaosakäännöksiä, mitkä sujui todella hyvin. Takaosakäännösten osaaminen helpottaa myös pohkeenväistön opettelemista, kun se tuntuu olevan hankalaa. Tälläkertaa ei ollut Sarallakaan apuohjia mutta meni silti todella hyvin, eikä oikeastaan nyppinytkään. Loppukäynnit käveltiin vielä tallin pihapiirissä.

Kumpanakin päivänä olin päivällä ollut tallilla, mutta tulin illalla vielä tekemään äitin kanssa iltatallia. Seuraava iltatalli olisikin lauantaina ja sitten seuraavalla viikolla maanantaina. Seuraavalla viikolla ei oikeen kerkeä tekemään, joten tehdään sitten tällä viikolla kolme :) Koska meillä on periaatteena tehdä kaks iltatallia viikossa.

Oon myös muutamaa loimeakin korjannut, käsin sellaisia pienempiä reikiä varmuudeksi, niin niistä ei tuu suuria :) Mä meenkin Jonille tänään, mutta mä varmaan lauantaina postailen kun Saralla hypätään.














Joidenkin kuvien laatu on ihan surkia, kun pihalla on päivälläkin niin synkkää, mutta ei anneta sen häiritä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti