Sivut

perjantai 21. marraskuuta 2014

First day

Eka päivä... Mä en oikeesti tiä mitä mun pitäis ajatella, koska mun ajatukset on ihan sekaisin. Tää on hieno paikka, mutta mua rehellisesti ahdistaa olla täällä. Noh, ei siitä sen enempää, yritän nyt saada tän viikon vaan niin äkkiä ohi kun on vain mahdollista. Tänään ollaan oltu rannalla, kunnes alko satamaan ja sitten ollaan käyty ostoskeskuksessakin vähä shoppailemassa. Itseasissa äiti shoppaili ja mä ostin vain itselleni shortsit :D Mutta löysin mä vanhoihin kuitenkin korut. Aluksi meinasin etten välttämättä laita koruja, mutta sit noi oli niin ihanat ja oli pakko saada ne! Tuntuu kuitenkin vain, että koko päivän ollaan vaan syöty, kiitos all exclusiven :D (en oo varma kirjoitetaanko noin) Aijon joku päivä sen maydayn kuvata, mutta saa nyt havaata milloin sen teen :) Ihanaa ku rannalle vie 700 rappusta, niin jalat on kipeet ihan kiitettävästi :D











Pikkuveli otti taiteellisen kuvan :D haha


Voittajana melkein kaikki rappuset noustu!





4 kommenttia:

  1. ihania kuvia! mulle taas kelpais tuollanen lämpö ja reissu vaikka heti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) no nyt on ollu vähä huono sää, että satanu on, mutta kyl aurinkoa on aina välis saanu otettua. Lämpö onki se ainut hyvä juttu täällä :D

      Poista
  2. Oih, ompas ihanan näköistä, ja mkavan oloinen blogi muutenkin, jään seurailemaan lukijana :)

    http://nasupossu.blogspot.fi/

    VastaaPoista