Sivut

tiistai 11. marraskuuta 2014

Look what I've found, It's 'bout to go down

Mä aattelin tulla tekemään vähä tälläsen pikasemman kuulumispostauksen, mitä kuvittaa mun viimmeaikaiset ostokset :) Mulla on itellä ollut nyt omaa rahaa, niin aiva hirvittää kuinka tekis mieli kokoajan ostaa jotakin. Pitäis malttaa ja säästää, niin sais ostettua vaikka laadukkaat ratsastushousut. Oon kauan haaveillut perus nahkavyöstä, missä olis blingiä. Kauhajokilainen myi Etelä-Pohjanmaan hevostarvikekirppiksellä mustaa blingivyötä, niin mun oli aivan pakko käyttää tilaisuus hyväksi. Oon vain kokeillut sitä vyötä, muuten en oo käyttänyt/käytä, koska käytän sit kesällä kisoissa ja muutenkin vain tallilla kun ei oo toppatakkia tai muuta takkia sitä peittämässä.

Tänään oltiin äitin kanssa taas vaihteeksi Seinäjoella, silmälääkärin takia. Silmälääkärissä perus tutkimuksia tehtiin, kaikki oli hyvin ja saan jatkaa taas ainakin vuoden verran piilolinssien käyttöä. Koko jutussa ärsytti vain se, että nainen joka mun silmiä tutki, oli niin kiukkuinen ja sellanen elämäänsä kyllästyneen oloinen... Noh, ainakin kaikki oli hyvin. Lääkärin jälkeen me mentiin äitin kanssa käymään parissa vaateliikkeessä ja haettiin hesburgerista ruokaa. Vihdoinkin löysin muutaman jutun, mitä oon oikeesti ettinyt kauan! Oon varmaan ainakin 2 vuotta ettinyt kirkkaan punaisia, oikeesti punaisia rintsikoita. Tälläkertaa satuin sellaiset vahingossa löytämään, niin nyt ei tarvi niitäkään enää etsiä :D Ärsyttää vaan koska kaikki rintsikat on nykyään push uppeja... Ymmärrän jos joku haluaa niitä käyttää, jos tuntee tissiensä olevan pienet tai ei oo niihin tyytyväinen. Mutta entäs minä? Mä en haluaisi käyttää sellasia ja ihan riittävät tissit löytyy omasta takaa. Toinen asia mitä oon ettinyt kans, mutta en niin kauhean tarmokkaasti on stay upit/over knee socks, eli sukat mitkä menee yli polven ja näyttää kivalta mekoissa/hameissa. Mulla on nyt teille niistä huono kuva, jos nyt vain saisin vaikka pikkuveljen kuvaamaan joku päivä jonkinlaista asuyhdistelmää kyseisten sukkien kanssa. Äiti sitten osti vielä pienen lakkapullon mikä otetaan ulkomaille mukaan. Ostettiin myös mulle vanhoihin laukku, mitä äitikin käyttää kun menee Delavalin juhliin, missä pitää olla iltapuvut ja kaikki :D

Meen ulkomaille 20-27.11 ja otan sinne koneen mukaan. En tiedä vielä postailenko sieltä, mutta ainakin postauksia on tulossa sen jälkeen kun sieltä kotiudun. Saatan tehdä jostakin päivästä mydayn ja kaikenlaisia juttuja, niin olisiko toiveita millaisia postauksia siellä tekisin? Joni tulee meille todennäköisesti viikonloppuna, niin saatan ehkä sen kanssa kuvailla videon niistä mun ratsastusvaatteista yms. Toivottavasti Joni viikonloppuna jaksaisi edes videoida ratsastusta, niin saisi siitä videota. Seuraavan viikon keskiviikkona meen koulu jälkeen parturiin, missä sitten harjoitellaan sitä vanhojen kampausta. Yritän postailla täs ny vähän kaikenlaisesta, mutta olisi kiva saada ideoita! Olisiko teillä postausideoita? Olin tunnilla maanantaina, niin teen siitäkin postauksen. Meinasin sen tähän laittaa mutta herranjumala kun siitä tulisi pitkä :D

Kulu kivasti puhki jne, mutta ei anneta sen häiritä :)




2 kommenttia:

  1. Myday olis tosi kiva :) Mihin maahan meette?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei kiitos tiedosta :) Puerto ricoon, kanarian saarille, niin eiköhän se Espanjaa kai oo :D

      Poista