Sivut

sunnuntai 16. marraskuuta 2014

Video ratsastuksesta

Olin lauantaina ratsastamassa, niin Joni sitten otti videopätkiä mun ja Saran menosta. Tässä on teille videolla mun perustreeni, mitä teen melkein päivittäin. Toki vaihtelun vuoksi välillä teen rennompaa treeniä, sekä muuttelen sitä, ettei käy liian tylsäksi ja yksitoikkoiseksi. Mutta videon tarkoituksena on näyttää just se perus treeni, ilman sen kummempia härveleitä tai kikkailuja.

Ensin aina ratsastan ihan "normaalisti", vaatien vain eteenpäin ja vähän jos saisin enemmän kunnioitusta pohkeelle. Sitkun oon mennyt askellajit läpi, niin rupian työskentelemään ja vaatimaan. Saralle oikea laukka on jokseenkin haastava, ei haluaisi yhtään käyttää selkää tai edes laukata. Mutta eiköhän se siitä pikkuhiljaa ja alkaa nappulat löytyä :)



2 kommenttia:

  1. ootte mun mielestä kehittyny tosi paljo laukassa :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) kehitystä on tapahtunut mutta vielä on paljon tekemistä ja parannettavaa.

      Poista