Sivut

lauantai 14. syyskuuta 2013

Blogin tulevaisuudesta

Mulla on nyt aina oikeestaan tän asian kanssa ajatuksia ja en osaa oikein päättää. Eli mitä mieltä te ootte siitä, että mulla on heppapostauksia muiden postauksien seassa? Että pitäiskö mun erottaa blogit keskenään tai tehdä vai niin että kirjoittaisin vain heppablogia?:) tää olis tosi tärkee asia, eli olkaapa hyvät ja kommentoikaa mielipiteenne! Pidänkö blogin entisellään, "erotanko blogien aiheet" vai lopetanko tän blogin ja korvaan sen vain heppablogilla? Tehdään niin et saatte ny vastailla ja huomenna teen sit niin ku te ootte halunnu :)

13 kommenttia:

  1. Toisaalta tykkään että tääläki on vähä jotain erilaista, kuten heppapostauksia. Mun mielipide on että jatkat tällee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo :) ku toisaalta tekis mieli muuttaa heppablogiks ja sit kirjotella silloin tällöin muuta. Ku mun elämäs ei oikeen tapahdu mitää mistä kirjotella, niin olis helpompaa koska ratsastan kumminki melkein päivittäin :) ja sitku tapahtuis jotain mullistavaa niin siitä voisin sit mainita :D

      Poista
  2. Tee tästä heppablogi, jossa olis joskus tälläsia postauksia mitä nytkin on ollu? ( heppablogi jossa on videoita :D ) se lis nimittäin kiva jos tekisit muutaman minuutin videoita sun tallipäivistä :)

    VastaaPoista
  3. hepat on tyhmiä, ei enää hevos aiheisia postauksia >:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hevoset on just parhaita ! mä kannatan sellasta, mis olis yhtä paljo normipostauksia ku heppapostauksia :) tai sitte kokonaan heppablogiks?

      Poista
    2. emmäny voi hevospostauksia lopettaa ainakaan, koska mulla on oma hevonen :D haha

      Poista
  4. Minun mielipide on se, että jatkat samallalailla kuin nyt, mutta vähän enemmän heppapostauksia :) Ja videot olisivat plussaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei :) mut perjaatteessahan voisin silloin tehdä tästä heppablogin missä on soilloin tällöin lifestyle postauksia? :)

      Poista
  5. Anonyymi 5. syyskuuta 2013 8.12

    Minun mielipide on se, että jatkat samallalailla kuin nyt, mutta vähän enemmän heppapostauksia :) Ja videot olisivat plussaa!

    ^ komppaan! :)

    VastaaPoista