Sivut

keskiviikko 18. syyskuuta 2013

And that's why I'm gon' take a good girl

Noniin nyt kuulette vähä kuulumisia ja sitte esittelen tuliaiset mitä sain äitiltä ja iskältä, ku ne oli Viros :)  
Eilen olin Vilin kanssa juoksulenkillä ja käytiin siinä samalla ruokkimas Sara ja siivottiin vähä karsinaaki. Vili oli yllättävän nätisti, eikä haukkunu hepoilla paitsi sitte piti vähä motkottaa ku joutu olemaan liian kauan paikoillaan :D Yritän ottaa tavaksi, että kävisin Vilin kanssa edes kerran päivässä lenkillä tai tekisin edes jotain :) 

Äiti ja iskä tuli eilen kotia joskus vähä 9 jälkeen. Olin pyytäny Escadan hajuvettä Cherry in the air'ia, jota oon halunnu jo kauan :) ihailin sitä Unkarissa ja Ruotsissa jajaja.... oon halunnu sitä jo niin kauan ku se tuli! Ihana haju :) sellanen makea ja tyttömäinen. Ja tietystin pyysin myös karkkia, skittlessejä, mitä ei saa Suomesta. Ja sen lisäksi sain ison Mentos putken missä on 6 niitä karkkipötköjä makuna fruits, Wild Mildin kynsilakan minkä väri on Planet Mars ja Escadan laukun :) Kaikki tuliaiset ovat aivan sairaan ihania <3 ja toi laukku on mun uus rakkaus, se on kivan erilainen mitä mun muut laukut. Ja äiti sai ton laukun vissiin sen takia ku se osti itellensä Espeacially Escada Elixir -hajuveden (: Mulla on nyt kolme saman mallista Escadaa, Island Kiss ja Rokin' Rio ton Cherryn lisäksi :) Sexy Graffiti vain puuttuus :( mut niitä on vissiin aika montaki tollasia saman tyylisiä pulloja Escadan hajuvesis? :D

Tänään oli viimmeinen koe, matikan koe ja uskon et se meni kaikista parhaiten :) Mulla ei oo nyt numeroilla väliä, mutta läpi ainakin haluan päästä vain :D mut kemia ja enkku on varmaan tosi hilkulla että pääsisin läpi.... jos pääsen edes.... sen näkee sitte :s Oon taas vaihteeks kotona, meen kohta tekeen ruokaa ja sit klo 12.00 mulla on hammaslääkäri. Sieltä sitte Ruottin tunnille jos kerkeen/kehtaan ja sitte historian tunti :) Apua.... pitääs taas hommata kirjoja mutten malttaisi ostaa uutena :D











4 kommenttia:

  1. Skittles-karkkeja saa Punnit&Säästä-myymälöistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijaa enpäs ookkaa huomannu vaikka melkeen vakioasiakas oon! kiitos tiedosta :)

      Poista
  2. ja Escadan hajuvesiä on paljon enemmänkin kuin vain nuo neljä :)

    VastaaPoista