Sivut

perjantai 20. syyskuuta 2013

She made a fool out of you and, boy, she's bringing you down

Kaikista kokeista on selvitty, mutta eri asia pääsenkö yhdestäkään läpi. Tänään meillä oli koulus coopperi ja siitä en sitte puhukkaa. Mulla on nyt sellanen fiilis, että oon menettänyt kaiken ja haluan vain käpertyä kotia peiton alle. Mulla on nyt ollu kamera tallilla mukana kun oon Saran kanssa touhunnut ja Sara on nyt ollu ihana lellivauvva :) rakastan <3 Sain Petrin hetkisitten ottamaan mulle uuden profiilikuvan niin halusin nyt teille tulla laittamaan niitä ja sitte Sarasta otettuja kuvia viikon varrelta :) enjoy! Muutes ei teillä olis vinkkiä miten saisin Saran timmiin kuntoon? se on kauhee pallo eikä mikää tunnu auttavan... :( hävettää aiva











Tallikissat Milli ja Molli :)

jeee mami tuli odota mäki tuun !!





lihava








5 kommenttia:

  1. voi kuinka sulonen Sara :3! no eihän se kovin lihava ollu :D eikö Sara ollukki joskus saanu varsan? ku sehän kans vaikuttaa vähä kai et saako siitä enää nii timmiä (?) mut mielummin pikkusen lihava ku et liika laiha :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii tai sitte vaan rankempia treenejä tai jotai :D

      Poista
    2. on saanut varsan mutta on ollut sen jälkeen tosi timmissä kunnossa ja treenit ovat jo rankempia mutta vaikutusta ei ole :/

      Poista
  2. kuinka korkee Sara on? (:

    VastaaPoista