Sivut

torstai 12. syyskuuta 2013

I can't live a lie, running for my life

Meillä oli keskiviikkona englannin sanakoe, josta sain 7 ja ristat, oon siihen tyytyväinen! koska se on mun parhain sanakoe kaikista kolmesta + epäsäännöllisten verbien pistokoe. Koko keskiviikon luinkin englantia, heti kun pääsin koulusta. Mä en oo ikinä tykänny lukea, varsinkaan montaa tuntia päivässä, mutta nyt jopa jaksoin keskittyä kokoajan ja oli intoa lukea! Tänään meillä oli koe klo. 8.50 ja sieltä lähdin joskus klo 10.20. Enkunkoe oli täyttä tuskaa ja musta tuntuu etten pääse siitä läpi... no sen näkee sitte. 

Mä niin haluaisin ton Applen iPhone 5S valkokultasena <3 ARGH se on jotain niiiiiin rakkautta mutta en halua tietää paljoko se tulee maksamaan.... ehkä joskus ;)

Joni tulee meille tänään, oon jo kotona ku mulla ei tänään ollu kertaustunteja ollenkaan ja huomenna taas ei oo koetta, vain kertaustunnit joten vain 12.15 puolekstoista tunniks kouluun <3 jes! Mulla on valmennus 4, joten meen tallille melkein heti ku Jonin oon saanu haettua, mut toki pitää syödä ennen sitä :) Joni ku pääsee 3 mais. Se jää nähtäväksi tuleeko Joni mukaan tallille, mutta toivottavasti tulis ja ottais kuvia niin saisin uuteen banneriin materiaalia. Ittestäki pitääs saada jotaki kuvia, mutta toivottavasti saan jonkun vkl aikana kuvaamaan mua :)

Pitääs mennä pian ite syömään ja sit siivota oma huone, ku äiti oli ihana ja siivos jo muuten yläkerran ja alakertaaki, niin mun tarttee enää oma huone vaan siivota :)





2 kommenttia:

  1. Sulla on ihana käsiala! mun käsiala on sellasta harakanvarpaita :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos <3 vaikken ite siitä niin pidäkkää :)

      Poista