Sivut

sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

Welcome to the jungle

Viikolla kävin hakemassa Saralle elektrolyyttiä, sitä kyseistä aineitta mistä kerroinkin kun Saran tulevaa ruokintaa mietin. Samalla löysin alesta ittelleni ratsastushanskat. Niiden ei tartte olla niin laadukkaat, koska rikki ne kuitenkin menevät.

Viikonlopun vietin Jonin kanssa sen isän luona Vaasassa. Mitään kauhean merkillistä ja ihmeellistä ei tehty, mutta kävin shoppailemassa Jonin kans lauantaina. Tavoitteena oli hakea H&M'stä noi halppiskengät mitkä mulla on aina ollut joka kesä jonkin värisenä ja löytää uudet bikinit. Löysin sieltä H&M'stä sit bikinitkin ja pari muutakin hyödyllistä vaatekappaletta. Neonin pinkki toppi on napapaita mistä oon haaveillut, koska se sopii täydellisesti mun hameiden kans ja muutenki kiva farkkujen kanssa. Löysin sit jakunkin ja sitä oli pakko sovittaa, niin otin sen myös mukaani, oonhan ihan hulluna jakkuihin juuri nyt! Nyt voin hyvillä mielin mennä ottaan aurinkoa tai uimaan mökillä ja miksei myös muuallakin. Jos tänä kesänä vähän ruskettuisinkin.... siis jaksaisin ja viihtyisin auringossa.

Mua ärsyttää juuri nyt kun tuntuu ettei mitkään asiat oo hyvin ja joka nurkan takaa löytyy jokin ihminen joka valittaa jostakin... Eiköhän tää tästä, mutta miksei ihmiset voisi vaan hoitaa asioita tai olla iloisia jne? Miksi, oi miksi nykyihmiskunnan pitää olla sellanen, että kaikesta valitetaan? Nyt kun mua ärsyttää tämä asia, pyrin ainakin olemaan valittamatta niiiiin monesta asiasta kuin vain pystyn :D Vaikeeta se tulee olemaan, mutta ainakin mun seuras saa olla ilman liiallista valitusta - tai ainakin siihen pyrin.

4.95€ / H&M

40€ / H&M

yläosa: 12.95€ / H&M
alaosa: 12.95€ / H&M


9.95€ / H&M

hanskat: 24.7€ (-70%) / Agrimarket
elektrolyytti: 29.30€ / Agrimarket


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti