Sivut

maanantai 4. elokuuta 2014

School

Mun kesäloma alkaa olla jo ohi, kun koulu alkaa nyt keskiviikkona. Toisaalta oon tosi iloinen, kun koulu alkaa, koska saa taas kunnon arkirytmin ja näkee kavereita. Mutta koulun tuottamaa lukemisen taakkaa en mielelläni ottaisi... Vaikka oonkin nyt luvannut panostaa. Panostaa aijon nyt läksyihin ja varsinkin lukuläksyihin, niin koeviikolla ei tarvitsisi kuin vähän kerrata. Kesälomalla ei oikeastaan mitään maailmaa mullistavia asioita tapahtunut, mutta oon kyllä nauttinut lomasta, vaikka suurimmaksi osaksi se on ollut tylsä ja yksitoikkoinen. Kesälomaan olen suurimmaksi osaksi siksi tyytyväinen, että oon saanut hevosen vihdoinkin kuntoon. Nyt voi hyvin mielin lähteä kohti kisoja ja valmennuksia :) Kesäloman on myös kruunannut Joni, joka on jaksanut ilahduttaa mua sen minkä kerkeää. 

Toivottavasti tämä ei mene tylsäksi, koska tämä postaus käsittelee enimmäkseen koulua. Ajattelin, että joka jakson alussa voisin kertoa mun sen jakson kursseista jne. Vai onko liian tylsää? Tässä mun lukujärjestys, jonka starttaan nyt keskiviikkona:

Klikkaa kuva isommaksi, niin se ei ole niin epäselvän näköinen!

Koko jakso sisältää ruotsin, matematiikan, uskonnon, biologian, sekä äidinkielen valinnaiskurssin. Maanantaina on koulua on 8-14, tiistaina 8-16, keskiviikkona 8-12, torstaina 9-14 ja perjantaina 8-15. Tuskin mun kauheasti tarvitsee selitellä, moni osaa tulkita varmastikkin itse. Tyhjät kohdat ovat tietysti hypäreitä, jos myöhemmin on tuntia. Suhteellisen rento lukkari ja muidenkin jaksojen lukujärjestykset ovat saman tapaisia. Millaisia teidän lukujärjestykset ovat?

Sunnuntaina kun tultiin mökiltä kotia, niin kävin Siwasta hakemassa mulle saapuneen postipaketin. Kyseessä on Jameralta tilattu paketti, missä on mun ensimmäisen ja toisen jakson kirjat + vihkoja. Paketti toimitettiin todella nopeasti, vain parissa päivässä. Palveluun ja kirjoihin olen tyytyväinen, mutta yksi moite on. Melkein kaikki, paitsi yksi kirja ovat käytettyjä, eikä niitä siltikään ole päällystetty... Miksi? Miksei kukaan päällystä kirjojaan? Ne säilyvätkin parempina. Onneksi niiden kunto ei kuitenkaan ollut surkea, vaikka päällystämättömiä ovat. Suosittelen lämpimästi Jameraa ja aijon loputkin kirjat tilata sieltä, sekä lähettää sinne turhat kirjani. Kun lähetän kirjat sinne, voin siitä sitten myöhemmin kertoa, koska en itsekkään vielä asiaan ole perehtynyt!





P.S. Muistakaa kysellä!
Teen sen videolle mahdollisesti tällä viikolla :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti