Sivut

torstai 14. elokuuta 2014

Bang Bang

Mä en tajua - tällähetkellä kaikki elektroniikka on mua vastaan. Kone sekoilee minkä kerkiää, mutta en huoltoon voi sitä viedä. Tarvitsen sitä joka päivä koulussa, mutta vien sen varmaan sitten kun tulee jakso missä en konetta tarvitse. Niin ja en saa millään ladattua videota youtubeen... Teen uuden varmaankin heti kun vain pystyn, mutta sitä nyt joutuu odottelemaan. Ajattelin että korvauksena voisin lauantaina tai perjantaina kuvailla tallivideon Jonin kanssa. Joni tulee meille tänään niin se voi kuvailla kameralla, kun ratsastan jne :)

Oon ihan huippufiiliksissä kuitenkin, sillä Tommi eilen treenaili lastausta Saran kanssa noin tunnin verran. Se sai sitten sen sinne menemään ja sitten kun Tommi vain pyysi Saran takaisin koppiin, se vain meni. Oon niin onnellinen ja me päästään vihdoinkin seuraavalla kaudella kisaamaan! Tänään koulun jälkeen lähden heti tallille ja lastaillaan Saraa taas Tommin kanssa, seuraava kerta taitaakin sitten mennä jo seuraavalle viikolle. Toivon vain, että kerkeän kotia ennenkö Joni pääsee koulusta, ettei se joutuisi kävelemään meille. Tommi antoi mulle vinkkejä, joten mulla on nyt kauhea into tehdä Saran kanssa kaikenlaista maastakäsin. Tallilla on muutenkin pyöröaitaus, niin voin siellä sitten tehdä niitä maastakäsinjuttuja :)

Jos mä nyt sitten viikonloppuna tekisin videon tallilta. Onko teille muuten väliä, että teenkö sen ostokset postauksen nyt tälläviikolla muutaman jutun kanssa? Saan seuraavalla viikolla muutaman jutun lisää, en saakkaan niitä tälläviikolla. Niin haittaako jos postauksessa ei olisikkaan aivan kaikkia ja noi loput ostokset sitten laitan vain jonkun postauksen loppuun?

 Jonille yritin tässä yks päivä havainnollistaan, kuinka paljon Sara liikkuu paremmin. Niin tässä teille myös kuvat, millä voitte vähän havainnollistaa asiaa :) Eiköhän se pikkuhiljaa parane ja muutenkin valmennuksien myötä opin itse ratsastamaan?


2 kommenttia:

  1. paljo rennommin sara kyllä menee tos tokas kuvas! hienosti oot saanu sen rennommaks :) ei oo mitää väliä vaikka tulis ne pari ostosta eri postauksessa ku kaikki postaukset kuitenki tulee katottua :) ootan innolla tota tallivideoo ja sitä milleen sara menee ku näkee pitkästä aikaa videoo teistä! olis myös tosi kiva jos se video olis yli 5min, mutta ei toki haittaa yhtää vaikka olis allekki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) Itekki oon huomannut, että Sara on paljon rennompi nykyään! Ja muutenkin liikkuu paremmin :) Joo eiköhän siitä vähän pitempi tuu kun enemmän materiaalia on, yritän huomenna kuvailla sen.

      Poista