Sivut

tiistai 5. huhtikuuta 2016

Anarchy Apparel

Nyt kun Sara on sairaslomalla olen löytänyt motivaation käydä salilla. Suurin syy motivaatioon on se, että kun Sara on kunnossa olen itse jo silloin kunnossa ja pystyn auttamaan ratsastaessa Saraa mahdollisimman paljon. Sara vaatii varmasti enemmän apua aluksi, kunnes kunnon saa taas palaamaan ennalleen. Olisi huono yhdistelmä jos itsekään en jaksaisi, niin miten ihmeessä voisin saada hevosta jaksamaan ja motivoitua yrittämään. 

Sain valmentajaltani sponsorina, lahjana tai miksi sitä nyt haluaa jokainen sanoa, niin saliohjelman. Olen niin innoissani asiasta, enkä malta odottaa että saan sen ottaa käyttöön. Ruokavalionkin muutan jossain vaiheessa, nyt oon vaan vähän karsinu herkkujen määrää, mutten vielä sen kummemmin. Ei ole vielä järkevää tässä vaiheessa ruokavaliota kääntää ylösalasin. 

Olen kauan kaipaillut uusia treenihousuja, koska en oikeastaan omista kuin yhdet sellaiset. Kuitenkin salilla käyn melkein päivittäin. Naistenpäivänä en saanut ruusuja, mutta Fit4you'lla oli tarjous koskien Anarchy Apparel'in housuja. Kun tilasi jotkut Anarchyn housut, sai kaupanpäällisiksi naistenpäivän kunniaksi valkoiset housut samalta merkiltä. Pidän Anarchyn housuista, koska ne on omaperäisempiä. Päädyin sitten tilaamaan Milky Way nimiset housut. Loppujen lopuksi sain 50e kahdet housut. Nyt kun olen päässyt molemmilla housuilla ahkerasti treenaamaan, niin voin vain todeta niiden olevan älyttömän hyvät housut. Housut istuu älyttömän hyvin ja nämä eivät treenin aikana valu, että niitä pitäisi olla kokoajan nostelemassa ylöspäin.





2 kommenttia:

  1. Ihanan väriset nuo Milky Wayt! Olen itsekin harkinnut ostavani Anarchyn trikoot, mutta en osaa päättää mitkä tilaisin. Kumminkin aika tyyriin hintaiset.
    Muutama kysymys trokoiden käytettävyyteen liittyen:
    - Hengittävätkö housut, onko ns. kunnon hikiliikuntakin vielä mielyttävää?
    - Näkyykö pikkuhousut läpi, kuviolliset tai tasaväriset värilliset?
    - Pystyykö tekemään syväkyykkyjä, ottaako saumat vastaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen kyllä lämpimästi :) ovat hintansa väärti! Olen kokenut ne hyvin hengittäviksi ja miellyttäviksi. Valkoisista meinaa pikkuhousut näkyä läpi, mutta värillisistä ei :) Pystyy hyvin tekemään syväkyykkyjä, joustaa hyvin ja mulla ei oo saumat ottaneet vastaan.

      Poista