Sivut

maanantai 7. tammikuuta 2013

Elämä on kiipeämistä

Tosi kivasti saitte mulle kysymyksiä aikaseksi ja oon tosi yllättyny postiviisisesti! :) kiitos kaikille kysymyksistä! ♥

Miten menee?
• Hyvin menee :)

Pidätkö koulusta?
• Pidän ja en pidä. Siel on ihan kiva olla kavereiden kans ymm mut sit jokku opettajat on niin vammaasia ettei siä haluisi olla. Mutta taidan silti vastata lopuksi että en koska en tykkää lukea kokeisiin ja tehdä läksyjä.

Miten Saran kans on mennyt?
• Hyvin vaikka välillä onki husaatti (:

Tuot Saran TT'lle eikös?
• Riippuu vanhemmista, tulevaisuus on vielä epävarma.

Sitte kisataan kunnolla?
• Jep ;)

Kauanko oot ratsastanut?
• Suunnilleen 6 vuotta :)

Minkä tasonen oot?
• Hmmm.... Vaikee sanoo mut osaan suunnilleen kaikki perusasiat ja selässä pysymisen taidon :)

Minkä tasonen Sara on?
• Jotaki helppo B mut kyl se tasokkaampi on :) en oikeen osaa tasoista mitää.

Oon paras eikö?
• Ootsä Krista kyl aika ihana ;)

Ookko muuttunu paljo viimmevuodesta?
• Noo mielestäni oon paljo vastuuntuntoosempi ja luotan itteeni paremmin. Ja oon avoin uusille jutuille ja oon innokkaampi tutustuun uusiin ihmisiin! :) emmä muuta oikeen osaa sanoa.

Missä näet itsesi kymmenen vuoden päästä?
• Asun yhdessä jonku ihanan kanssa ja olis kiva olla kihlois ja hyvä menestyvä ura :) ja ehkä lapsi? Vaikee sanoo :)

Bileilta vai leffailta?
• Apua tää on vaikee! Koska mä tykkään bilettää tanssii ymm mut onse kivaa kattoo leffaa esim. Jonin kans ja rentoutuu :) kylmä ehkä sanoisin et leffailta koska onse ihanaa viettää laatuaikaa oman kullan kans kattoen leffaa ♥

Kylmä vai kuuma?
• Kuuma ;)

Lempiväri?
• Tykkään kaikista pastellisävyistä ja kyl neon värikki on hienoja :) mut varmaan sininen ja violetti!

Lempiruoka?
• Niitä on paljon mut rakastan nuudeleita ja kana on hyvää :)

Minne lähtisit matkalle?
• Se olis joku lämmin maa varmaan joku Espanja tai Italia ymm :)



Millaisella tallilla hevosesi on?
• 7 hevosen yksityistallilla Vuorenmäentien varrella ja tallin nimi on Vuorenmäen talli :) Tallilla on hyvä kenttä ehkä vähä pieni ja talli on kyl tosi viihtysä ja siisti!

Onko siä kivaa?
• Joskus on ja joskus ei.

Millaisia hevosia siä on? Hienoja?
• Sielä on hevosia laidasta laitaan :) osa on hienompia ja osa paremmin koulutettuja ymm. Mutta kyllä ne kaikki on omalla tavallaan hienoja (:

Oletko hyvä koulussa?
• En omastamielestäni vaikka keskiarvo huitelee 8 paikkeilla.

Ookko koskaa kisannu oikeis kisois?
• En. Se on aina ollut sitä et tonne vois mennä ymm mut ei oo ollut kyytiä tai on ollut epävarma olo et taso ei riitä tmt.

Mikä piirre tms Jonissa sai sut ihastumaan/rakastumaan?
• Piirre? eikö sillä tarkoteta niinku ulkonäköö? no ulkonäkösesti sen katse sen silmät ja sen hymy on oikeesti jotain maailman ihanin ♥ Joniki on varmaan kyllästyny ku mä kokoaika höpötän kuinka ihana hymy sillä on :D haha

Charles Owen vai Samshield?
• Charles Owen

Aiotko ostaa vielä toisen hevosen?
• No Saraa ei ainakaa myydä ellei tuu jotain akuuttia että jos joskus kehittyy niin paljo et Saran ikä tai taso ei riitä niin tottakai ostaa uuden hepan :) mutta tässänyt oon miettiny vähä Saran astuttamistaki että ei sitä sitten tiedä.

Esteet vai koulu?
• Mä tykkään siitä jos saa hepan näyttämään hyvältä mut se on kans mahtava fiilis ku hyppää hepalla isoja kivas vauhdis niin tuntuu ihan uskomattomalta! Sanon siis esteet vaikka myös koulusta pidän :)

Asteikolla 1-10 kuinka hyvä ratsastaja oot?
• Varmaan joku 7 tai 8 oon huono arvioimaan itseäni.

Missä tutustuit Joniin?
• Tutustuin Joniin kavereiden kautta ja ekaa kertaa me nähtiin Teuvan ABC'lla :)

Mikä on sun mielestä parasta sun vartalos?
• Mä tykkään mun käsivarsista ku ne on ei oo tikut mut ei mikkää läskit vaan sopivasti lihaksikkaat ja muodokkaat ;)



Missä asuisit mieluiten jos et Kauhajoella?
• Varmaankin Vaasassa :)

Huvipuisto vai vesipuisto?
• Tää on vaikee mut sanon et vesipuisto :)

MYÖNNÄ ETTÄ ANNA ON PARAS!
• Myönnän :)♥

Espanja vai Italia?
• Italia koska en oo käyny siellä :)

Mikä on paras asia mitä oot saanu Jonilta?
• Angry Birds röhkivä pehmolelupossu ♥♥♥♥♥

Jos et ratsastaisi, minkä urheilun ottaisit tilalle?
• Hmmm..... Tätä mä mietin tosi kauan ja tulin siihen päätökseen että mä voisin isin tyttönä kokeella tota ampumahiihtoo ja kesäsin ampumajuoksuu :D

Lempi näyttelijä?
• Angelina Jolie ♥

Paras puhelin?
• iPhone :) se on nätti ja tykkään Applen käyttöjärjestelmästä! Mä vihaan androidin käyttöjärjestelmää.

Mitä musiikkia kuuntelet?
• Aika paljo kaikkee poppia ja R&B jne :)

Paras leffa?
• Tällähetkellä Herttuatar :) ja LOL leffa oli kans tosi hyvä!




Pidätkö sellaisia nuoria "nössöinä", jotka eivät juo alkoholia?
• En. Minusta se on kaikkien oma asia juoko vai ei ja minä en lähde tuollaisen asian takia muita ihmisiä arvostelemaan :)
 
Missä haluaisit kehittyä ratsastajana?
• Haluaisin saada hevosen näyttämään hyvältä eli saamaan se polkemaan alleen kunnolla, peräänantoon ja muotoon :) Haluaisin kehittyä siis ratsastamaan Saraa kunnolla!

Onko mitään tavoitteita tälle kaudelle?
• Eipä oikeastaan :) mutta olis kyl kiva menestyä jonkinverran. Tuleva kausi on mulle ja Saralle enempi harjoittelu ja kokeilu mielessä mennään, saa nähdä mihin tulevaisuus vie ;)
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti