Sivut

maanantai 7. tammikuuta 2013

Haaste

Kiitos Lotalle tästä haasteesta! :)

11 Kysymystä !


1. Mitä ilman et voisi elää?
~ Puhelinta

2. Suosikki ruokasi ja juomasi?
~ Tortillat ja Vanilija kokis tai Mountain Dew Supernova

3. Mikä on sinulle rakkainta maailmassa?
~ Tällähetkellä se on Joni ♥ mut myös kaverit, perhe ja eläimet :)

4. Ihanin biisi minkä tiedät? Miksi?
~ Mohombin Match made in heaven, koska kappale on minulle tärkeä ja se muistuttaa mun ja Saran ensikohtaamista ymm ♥
 
 

5. Kauhein biisi minkä tiedät? Miksi?
~ Hmmm... tää on niin vaikee enkä osaa määritellä mitää yhtä tiettyy tms. mutta sanon et en tykkää mistää hevista tai sellasesta karjumisesta :D

6. Jos saisit pääsisit mihin tahansa TV-sarjaan, mikä se olisi?
~ Joni sano et Simpsonit :DDD mut mä sanon et Muumit :D Ja nytse Joni huutelee et mäki halun muumeihin..... :D♥ hömppä♥
 
7. Missä näet itsesi 10-vuoden kuluttua?
~ Haluisin et mulla on hyvä ammatti ja kumppani rinnalla ja ehkä lapsi ja oma talo :)
 

8. Millaiset ovat unelmiesi hiukset?
~ Mulla on sellaset hiukset millaset haluunki mut ne vois olla tuuheemmat ja hyväkuntosemmat :)
 
9. Suosikki kirjasi?
~ Angela Dorseyn Hevosenkeli kirjasarja.

10. Eläin joka muistuttaa sinua parhaiten?
~ En osannu vastata tähän niin etin netistä testin :D khehee oon kätevä! niin sitte tein testin ja tässä tulos: Olet susi! Sosiaalisuus ja vaatimattomuus ovat parhaita puoliasi. Toisaalta jotkut saattavat pitää käytöstäsi joskus arvaamattomana ja pelottavana. Olet kova puhumaan ja viihdyt hyvin missä vain, kunhan sinulla on seuraa.

11. Mitä arvostat itsessäsi eniten?
~ Oon rehellinen ja sanon asiat suoraan, musta se on pareet puhua suoraan ku kokoaika yrittää säätää jotaki turhaa paskaa.
 

Kysymykset haastetuille:

1. Mitä tykkäät tehdä vapaa-ajalla?
2. Paras lapsuuden muistosi?
3. Mikä asia on tehnyt sinuun suurimman vaikutuksen elämässäsi?
4. Mikä on suurin unelmasi tällähetkellä?
5. Mikä maa on paras lomamuistosi? miksi?
6. Minkälainen ihminen olet omasta mielestäsi?
7. Miksi ja milloin aloit bloggaamaan?
8. Mitä haluaisit juuri nyt?
9. Oletko ilta- vai aamuihminen?
10. Millainen olisi unelmakotisi?

Haastan:

Oon niin laiska/kiva ihminen et ne jokka haluu saa tän tehdä :) olis toki kiva kyl et moni tekis tän! jote zup zup ;)♥
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti