Sivut

torstai 3. tammikuuta 2013

I fly with the stars in the skies

Vielä vähän haluisin kysymyksiä tänne niin teen sitte sen kysymyspostauksen :) Tein muutes tänään uuden bannerin, koska mä en oikeesti tykänny yhtää siitä edellisestä. No jos rehellisiä ollaan en oikeen tykkää tosta nykysestäkää mut kivempi se kumminki on (: ei vaan oikeen sovi vuodenaikaa ymm, mut ihan sama :D! Mitä mieltä te ootte? :)

Huomasin täs yks päivä et oon kirjottanu blogia jo 12 joulukuuta 2011 lähtien :o Et oon kyl kirjottanu jo tooosi kauan! ja huomasin myös et tällähetkellä teitä lukijoita on 52 ♥ kiitos teille :) pidätte mun blogii hengis ja sil on oikeesti joku tarkotus.

Joku teistä ihanista anonyymeistä sano mielipiteenään et mun pitääs kirjoittaa enempi kaikesta muusta kuin Sarasta. Mä voin tehdä niin mutta tää blogi on life&style -blogi joten kerron mun elämästä ymm ja Sara on suuri osa mun elämää :) Mut voin kyl kertoo enemmän kaikesta muustakin jos niin haluutte, mutten Saraa sivuuta.

Miten teillä meni uusvuosi? Mulla meni silleen et haettiin Joni meille lauantaina ja sitte Jonin kans tuli oltuu uuteenvuoteen asti ja Joni haettiin sitte tiistaina. Jonin kans ollaan vaan katottu leffoja paljo ja muutenvaan oltu ja juteltu :) oltiin me sunnuntaina pulkkailees Sotkas Petrin kans. Uutenavuotena me ei sinänsä mitää ihmeellistä tehty oltiin Krouvis syömäs Petri, minä, Joni, äiti ja iskä. Sitte illalla oltiin naapureiden kans ja ammuttii raketteja jne. Mutta tänävuonna harvinaista oli se että mä en uutenavuotena ottanu yhden yhtäkää kuvaa! oikeesti en yhtäkää :D eise oo silleen tärkeetä mut nyt kyl vähä kaduttaa. En oo muutes saanu öisin nukuttuu tai mitää koska on niin yksinäästä, ei oo Jonii joka hääräis ja kiusais kokoaika :D ikävä♥

Eilen olin Annan kans kylillä käytiin Seppäläs kahteen otteeseen, Infos ja Tiimaris sekä oleskeltiin jonkin aikaa apsilla :) Oli kivaa viettää aikaa Annan kans ja muutenki tehdä jotaki pitkästä aikaa (: Seppälästä tarttu mukaan alusvaatteita mitää muuta en ostanu.

Saralla oli keskiviikkona hieroja. Ja Saran kans en oo nyt niin kauheesti touhannu ku ei oo ollu inspistä mut pyrkiny kumminki oleen tallilla joka päivä. Tänään juoksutin sen vaan liinas ku se oli niin energinen ja kyllä se siä leikkiki kengurua :D haha♥

Loppuviikosta en tiä mitä tekisin mutta varmaan vaan käyn joka päivä tallilla ja joku päivä meen Jonille jos saan kyydin ja niille pääsee :) Maanantaina pitääs mennä kouluun ja mulla ei oo minkään laista inspiraatiota panostaa kouluun. Ja se on ahdistavaa ku pitääs tietää minne mennä opiskelemaan yläasteen jälkeen, koska mä en tiedä. En pärjäisi lukiossa koska oon ihan surkee opiskelemaan ja en jaksaisi mennä lukion jälkeen mihkää. Toisaalta olis kiva opiskella merkonomiksi ja sitte myöhemmin opiskella hevoshierojaksi ja tehdä sillä sivubisnestä :) mutta en kyl tiedä.... Mutta siitä oon varma etten ota hevosia pääammatikseni, koska jos vaikka kouluttautuisin ratsastuksenohjaajaksi millä mä aluksi tienaisin? kuka haluis tulla jonku nuoren ja suht. koht. kokemattoman tunnille? ratsastuksenohjaajana pitääs hankkii ensi itsellensä maine ja opiskella jatkuvasti jne.




















 


8 kommenttia:

  1. Uusi tausta vaikeuttaa tekstin lukemista, koska sen raidat hyppii silmissä. Mukavaa, kun teit vähän pidemmän postauksen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaaa en huomannutkaan! Muutan sen heti kun pystyn :) ja kiva kuulla (:!

      Poista
  2. Kiva tää ulkoasu:) Ja täällä ois sulle haaste:

    http://foreverandalways-lotta.blogspot.fi/2013/01/haaste-11-kysymysta.html

    :)

    VastaaPoista
  3. Sun blogi vaikuttaa kivalle ja oot tosi nätti! Minkä ikänen oot? :) käy kattomassa munki blogi ja liity lukijaks jos siltä tuntuu! :)

    http://followingmydreams-josefina.blogspot.com

    VastaaPoista