Sivut

keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Come on and give me a chance

Ihmisenä joka tykkää suunitella asioita etukäteen.... ei kannata olla sellainen koska mulle se kostautuu aina. Asiasta toiseen sähköpostiin oli tullu ilmotus että on Jalasjärvellä harjoitusestekilpailut maneesilla lauantaina :) mutta ei me sinne Saran kanssa päästä :( koska ei olla hypätty moneen kuukauteen, oon kipeenä, Sara rokotettiin eilen ja meillä ei oo viä estesatulaa. Eilen tuli muutes hööksin paketti kaikki oli oikeenlaisia ja rakastuin siihen satulavyöhön, toivottavasti seny olis vaan oikeen kokonen!

Olin tänään yhden maissa Kauhajoella terveyskeskuksessa labrassa ja multa otettiin 2 verikoetta ja nielunäyte. Yritetään selvitellä et mikä mulla oikeen on, toivottavasti ei mitää vakavaa koska haluan ratsastamaan! :) En pelkää verikokeita tai mitää, mutta stressaannun niistä helposti ymm niin en voi asialle oikeen mitään. Mut ku istun tuoliin verikoetta varten niin pyrin olemaan rento ja ajatella jotain muuta :) ja katton muualle etten tiä millon se pistää. Nielunäyte on ihan kamala ku tökitään nieluhun topsipuikolla ja se saa onksennusreaktion aikaan, emmä oksenna kumminkaa mut tulee sellane reaktio :D [x] kinosti, mutta aattelin nyt vähä kertoo mun kokemuksii ja näin :)

Olin neljältä lääkärillä ja tälläkertaa se oli nainen ja se oikeesti osas hommansa! ku yleensä ne tyypit on sellaasia ulkomaalaisia jotka ei osaa edes suomea.... mutta siis lääkäri sit tutki mut ja se epäilee että mulla enterorokko mutta sitä ei vielä tiedä onko se virus vai bakteeriperäinen. Jos se on bakteeriperäinen saan antibioottikuurin ja toivon että saan, koska muuten joudun vaan kärsimään jonku viruksen takia ja se on kivuliaampaa. Huomenna sit tietää ja en saa mennä koko loppuviikosta kouluun.

Mulla on heränny monia mielipiteitä asioista ja aattelin "purkaa" ne mun sisältä. Ja älkää ny saako mitää käsitystä että tää koskee jotain tiettyä henkilöä tai että pitäisin itseäni täydellisenä. Nää on vain mun mielipiteitä enkä tahdo loukata ketään :)

Mua ärsyttää se ku ihmiset päivittää esim. facebookkiin että mä oon forever alone, kukaan ei halua mua, oon ruma. Musta tuollaanen säälin saaminen ei auta asiaa koska se antaa kuvaa että säälii itseään. Joillekki ihmisille on parempi ettei ne oo parisuhteessa ja parisuhde ei oikeasti todista mitään, että olisi vaikka kaunis. Ihmiset on erilaisia ja kaikilla on oma persoonallisuutensa. Kaikki ovat omalla tavallaan kauniita ja olkaa oma itsenne ♥ älkää ikinä muuttako omaa itseänne jonkun muun ihmisen takia ja ilmaiskaa omaa itseänne muiden mielipiteistä huolimatta! Kiusaaminen on säälittävää ja uskokaa pois mä tiedän miltä tuntuu olla kiusattu. Mä en koskaan unohda sitä että mua on kiusattu ja mun kiusaaminen on aiheuttanut myös sen että oon itse kiusannut. Enkä oo omasta kiusaamisesta ylpeä ja kadun tekojani. Kiusaamiseen pitää hakee apua ja se on oikeesti tosi rohkeeta että sitä vastustaa :) Kiusaajilla itsellä on jokin vakava ongelma ku ne tekee tollasta ja kehtaavat olettavansa itse parempia kuin muut. Ihmiset ovat tasa-arvoisia ja toimikaa sen mukaisesti. Jos ei pidä jostain ihmisestä ei sitä tarvitse haukkua, anna asian olla ja ole hänelle mukava kaikesta huolimatta. Mua ärsyttää myös se kun ihmiset ovat et mikä ihmisiä vaivaa ja että miksi he ovat minulle tälläisiä jne. Ehkä se johtuu juuri sinusta? se on aina helpompi syyttää muita, mutta asiat eivät oikeesti ole niin.



Haha kattokaa mitä löysin :DDDD ihana sara ♥ näyttää ihan laamalta! pepsodent ;)


2 kommenttia:

  1. hei osaisitko neuvoo miten noista kuvista sais noi reunat pois ? :D mut tosi kiva blogi sulla ja oot tosi kaunis !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) ja voin vähä jotain sekalaisesti yrittää, eli ulkoasu -> mallin suunnittelutyökalu -> lisäasetukset -> listasta kuvat ja sitten muutat ne värit läpinäkyviksi. Toivottavasti oli apua ♥

      Poista