Sivut

sunnuntai 13. tammikuuta 2013

Time will always fly, but our love will never die ♥

Lauantaina olin aamulla et joo en mee tallille, mut sitte Emmiina kysy mua sen kans maastoon niin olin et tottakai tuun! :) Mentiin sitte 1 tallille ja laitettiin hepat valmiiksi ja suunta kohti ravirataa. Mentiin raviradalle ja sit sieltä kierrettiin pururadan "sivutietä" ja sieltä vuorenmäentielle ja sit tallille. Sekava selostus mut kumminki vähä jotain suuntaa antavaa. Hyvin sujui lenkki ja Sara ei kummemmin säikkyny mitää ja pysy hyvin kontrollis (: oli kivaa olla maastos piiitkästä aikaa ja vielä hyväs seuras!

Iltapäivällä Anna tuli meille ja sit mentiin sittariin ostamaa karkkia, ben&jerry's jäätelöö, juomista ja haettiin subwaystä ruokaa. Ja sitte haettiin Datastopista Ted- leffa :) Oli muutes ihan sika hyvä suosittelen!!! ♥ onnistuin rikkomaan lautasenki leffan aikana.... naurettiin tosi paljo ja piristi mua niin oon ollu tosi ilonenki tänään (:! Valosalla pääsin itteeni vähä kuvaileen ja sain uuden profiilikuvanki fbs.

Tää sunnuntai on alkanu aika väsyineis merkeis... Heräsin joskus 9-10 välillä ja löhöilly koko päivän sängys tai koneella dataillu. Mun piti mennä 2 Emmalle ja Eerikalle, mutta koska niille ei päässykkää niin en voinu mennä. Päätin pitää Saralle tänään vapaapäivän ku ei oo mitään inspiraatiota lähteä Saran kans tuuppaileen koulua. Aattelin et voisin Saran vaikka huomenna juoksuttaa liinas :) Rupeen pyrkiin silleen et yritän olla Saran kans perfektionisti asiois ja tarkka kaikesta et saadaan asioita sujumaan, ja koska Sara kyllästyy helposti jos sillä kokoaika ratsastetaan vaan koulua ymm, niin monipuolistan tätä Saran liikuntaa. Hypänny mä en oo Saralla niinku ainakaa 3 kk, koska kenttä on huono ja haluan Saralle estesatulan koska musta tuntuu et Sara kärsii siitä ku hyppään sillä koulusatulalla, niin parempi näin (: Jos vaikka juoksuttaisin Saran kerran viikos liinas, sitten kun mahdollista hyppäisin sen kerran viikos, mahdollisuuksien mukaan maastoon ja sitte ne perus koulutunnit :) Talvella ei musta oo vaan kauheesti mahdollisuuksia tehdä kauheesti mitää erilaista. Ja ku ratsastan Saralla pyrkisin vaihteluihin; avoja, sulkuja, väistöjä, temponvaihteluita.......

Olin pihalla koirien kans, eka meinasin olla Ritan kans ja sitte se meni niin mahdottomaksi ja sit se yritti purra mun kameraakin niin laitoin sen mitä pikemminkin häkkiin. Mä vihaan Ritaa, vaikka se onki pentu se on niin tyhmä ja mä en jaksa sen kans ees yrittää mitää! onneks se ei oo mun koira :) Hain sitte Vilin ja otin pari yhteiskuvaa musta ja Vilistä. Ku sain kuvia otettua vein kameran Vilin kans sisälle ja sitte lähdettiin lenkille. Mentiin peltoja, mettää ja sit pyöräteitä pitkin ja mentiin pallokentän läpi ku kävin samalla kattoos onko sinne tehty jää. Ja jes! sinne on tehty niin pääsee nyt sinne sitte luisteleen :) mentiin Vilin kans jään poikki, niin Vili oli niin hupsun ja raukan näkönen ♥ ku yritti pysyä pystys ku tassut luisti alta, vaikka aika hyvin Vilin kynnet puri jäähän. Sitku päästiin lenkiltä kotia niin vein sen takas häkkiin (: Kyl vilistä huomas kuinka se nautti ku sai olla mun kans lenkillä!

Muutes onko tää ulkoasu teidän ihanien lukijoideni mielestä liian tumma vai just kiva? ku musta tuntuu et se on vähä turhan synkkä, mutta ehkä se on vähä kivempiki ku sellasia kirkkaita värejä aina. Emmä tätä ulkoasua muuta mutta seuraava ulkoasu vois olla värikkäämpi :) muutes toi sivulinkki Siilin Sparta ei vissiin toimi? :o mä yritän korjata vian mahdollisimman pian!

Nyt aattelin sit illalla mennä viä lenkille ja sitte jos lukis ja harjoittelis vähä tohon matikan kokeeseen.... matikka on mulle yks vaikeimmista aineista ja vihaan sitä!




Tässä kuva joka kuvastaa mua erittäin hyvin.... :D




Oon ikuinen babyface....
When time comes for you to give your heart to someone, make sure you select someone who will never break your heart ♥

4 kommenttia:

  1. kivan näkönen ulkoasu, mutta mulla ainaki rupee silmiin sattuu, koska teksti on valee ja tummalla pohjalla, niin... jos ymmärsit? :D

    VastaaPoista