Sivut

sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Every word what I say, you don't care

Nyt viikolla on ollu kaiken näköistä :) Keskiviikkona mulla ja Jonilla tuli 5kk täyteen, rakastan ♥ Menin sitte keskiviikkona Jonille ja me oltiin luitelemas ymm. Nyt mä oikeesti vahvistan sen tiedon et mä vihaan koko sydämmestäni luistelua, se ei oo enää edes kivaa vapaa-ajalla.

Perjantaina koulunjälkeen mulla oli parturi ja menin ekaa kertaa Kentauriin :) Mulle laitettiin paljo blondeja raitoja niin hiukset vaaleni sellaseks kivaksi ja olin muutenki kyllästynyt tummanruskeisiin mikkä mulla on ollu kauan. Sitäpaitsi kesää kohden on kiva vaalentaa ja koska oon luonnostanikin blondi niin noi sopii mulle hyvin (: ! En vaan saanut muutoksesta oikein kuvaa, mutta kai niis vähä näkee. Jonin oli taas tarkotus tulla meille, mutta sitte sillä oliki lauantaina peli, niin sitte aattelin et jos menisin niille ja sitku Joni on pelis niin voin olla vaan siä niillä chillailees :D Aattelin et mulla olis aika tylsää sen aikaa, mutta ei ollukkaa! Jonin pikkuveli Janne piti mulle seuraa ja me tehtiin vaikka mitä (: Me katottiin leffa, pelattiin, mä luin kokeisiin, käytiin kylillä jne.

Tänään iskä tuli hakeen mut jo 12, koska iskällä ja äitillä oli menoa 1 mais jaku mulla on vielä valmennus 15 yli 4, niin oli melkeen pakko sitte jo lähtee. Ei Jonin kans keritty oikeen tekeen mitää tänään. Ku iskä oli hakenu mut ja päästiin kotia muistin heti ku mulle tuli näin myöhään mun viimmeinen joululahja Canonin objektiivi EF-S 55-250mm teleobjektiivi! Menin sit heti testaamaan sitä ja kuvaamaan luontoa kun olin syönyt. Ihastuin heti tohon objektiiviin koska ei tartte linssineteen viedä kuvattavaa vaan saa zoomata kaikella rakkaudella :D Kun tulin kuvaamasta aattelin heti tulla teille kirjoittamaan ja mulla tuli heti sisälle päästyäni kauhee olo... mulla taitaa olla kuumetta. Kuinka mä nyt voin mennä valmennukseen? muutenki käy valmentajat niin harvoin että aiva ärsyttää. Mut nyt ku äiti on ajokunnos nilkkansa kans ku siltä poistettiin torstaina kipsi niin äiti lupas aina mahdollisuuksien mukaan kuskata Tommin tallille. Mä niin haluisin muuttaa Saran kans sinne! toivottavasti seny olis mahdollista ku äitin mielestä se olis niin kamala ajatus muttaku me ei kehitytä Saran kans yhtään ja en oo hypänny herran aikoihin... :(











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti