Sivut

tiistai 8. tammikuuta 2013

My favorites


Mulla ei oo mitää tekemistä eikä oikeestaan kerrottavaa, joten teen pienen kollaasin osasta mun parista lempijutuista :) Oon nyt kipeenäki etten oo koulus, niin on jotain tekemistäki! Toivottavasti tykkäätte ku tein teille tälläsen :) 

Hajuvedet:


Allegro Daintary (saatu), So Eternal (Seppälä), Escada Rockin Rio (laivalta) & Escada Island Kiss (laivalta) 

Kaulakorut:


Love- kaulakoru (Hopea Ferit), K-kaulakoru (saatu), Valkokultainen risti (saatu) & Terälehdet Kalevala (saatu)

Korvakorut:


Pienet rengaskorvakorut (Hopea Ferit), Sydänkorvakorut (saatu), miksi noitany voi sanoo isot korvikset emt :D (Ikaalisten kylpylästä ostettu jollai 10e) & Pikkukorvikset (ostettu kilpatansseista jollai 10e)

 Käsikorut:


"Timanttinen" rannekoru (10e Muotitalo Petriina), "Timanttinen" ranneketju (Hopea Ferit), Ranneketju sydämmellä (tilauslahja jostaki) & Nomination (saatu)


2 kommenttia:

  1. eikää aww ny vasta huomasin et oon tuol ylähällä uudes banneris :O ♥ oon otettu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha niin näkyy ;) halusin kuvan mis on kavereita ja toi oli yks hyvä kuva ja siinä on paljo kaikkia ♥!

      Poista