Sivut

torstai 24. tammikuuta 2013

Just 'cause I said it, it don't mean that I meant it

Vasemmalla olevat kuvalinkit on valmiita ja jokases on nyt tekstiä :) tietoja voi tulla sinne ajanmittaan lisää ja näin, mutta kannaat jo nyt mennä niitä lukeen! Musta mä viä kirjoitan sinne mahdollisesti, mutta joo. Joni tulee meille viikolopuksi jos oon terve ja luulen et parannun kyl, koska mulla on jo tosihyvä olo (: Äiti soitti sinne labraan ja ne kerto että se on virusperäänen. Eli ei oo sit kumminkaa varmaa et se on se mut viruksesta.

Oon siivonnu tänään mun huoneenkin, koska mä en tää kohta pysty elämään ja tuskin Joni tänne olis halunnu tulla jos en olisi siivonnu :D Aiva hyvin jaksoon siivota ja on heti parempi mieli ja kivempi olla tää mun huonees :) on saanu jotaki hyödyllistäki aikaaseks tänään.

Lakkasin eilen mun kynnetki, voisin lyhyesti kertoo millä ja miten :) eli ensin putsasin kynnet ja viilasin tarvittaessa, sen jälkeen lakkasin kynnet Lumenen Natural Code Base & Top coatilla yhden kerroksen. Kuivumisen jälkeen lakkasin 3-4 kerrosta Avonin Speed dry limen värisellä lakalla, lakassa ei lue nimeä. Kuivumisen jälkeen laitoin kynsiliimaa ja päälle kynsitimantit ja mattasin kynnen pinnan Flormarin matifying top-coatilla (: Kynsistä tuli tosi kivat tykkään, mutta mun olis pitäny matata ensin ennekö laitoin timantit, koska mattaus ei oo nyt tasanen ja timantit ei enää kiillä silleen kivasti kokonaan.

Tossa vähä kuvia musta, kävin kuvailees pihalla et sais kuvia tänne :) näissä näkyy aika hyvin mun uudet hiukset! Pituudesta niistä lähti melkeen 10cm nyyh :(











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti