Sivut

torstai 7. maaliskuuta 2013

I don't want to be your first - I want to be your last.



Nyt on yhteishaku tehty ja ensimmäisenä lukio.... ei tuu musta siis merkonomia :) Toisena mulla oli parturi puoli. Jokatapauksessa tänne Kauhajoelle siis jään :) en oo mielestämi vielä valmis kokeileen siipiäni ja muuttaa pois kotoa.... varmaan sit lukion jälkeen näkee sitte mitä elämä tuo tullessaan, mut Vaasaan olis kiva muuttaa! paitsi et en osaa ruottia niin fail. En muutes pääse viikonloppuna Vaasaan shoppaileen :( nooh joskus muulloon sitte?

Ja arvakkaapas mitä! meitsi lähteeki Espanjaan, Teneriffan Playa de las Americasiin 4.4 eli siihen on alle kuukausi! ♥ oon niin onnellinen mut mua harmittaa et mun pitää jättää Joni Suomeen :( pakko kestää. Mulla on suunnitelmis et otan mahdollisimman vähä kaikkee mukaan ja sit ostan sieltä hirveesti vaatteita, kynsilakkoja ja kaikkee ihanaa ♥ ja tottakai tuliaisia pitää ostella :) Meidän hotelli on joku compostela beach tai joku sellanen ja se vaikuttaa ihan sairaan ihanalta! Ja Roosaki on puhunu siitä kyl pelkkää hyvää :) kaikki rannat ja kaupat on tosi lähellä, mikä on iso apu äitin nilkan takia. Me mennään siis suurella sattumalla samaan hotelliin missä Heta ja Roosaki oli :D Mä oon aika huono ruskettuun mut toivon suuresti et tälläkertää ruskettuisin! pitää ottaa sellanen ennen ja jälkeen kuva loman alusta ja lopusta :D jos vaan muistaas. Olis kiva tulla ruskeena Suomeen ja sit olis jos ruskeena ku alkaa pikkuhiljaa Suomeski olla kesä (:

Oon ollu tälläviikolla tiistaina Jonilla ja muuten vain melki tallilla = ollu maastos Saran kans joka päivä. Ja syy siihen etten oo ollu kentällä on se et se on ollu kauhee luisteluareena, mutta nyt siinä on lunta päällä niin en vaan oo uskaltanu sinne mennä.... Ärsyttää ku tänään on ihan sairaan hieno ilma ja kaikkee mut en pysty mennä ratsastaan :/ Vasemman käden etusormen sain telottua kuviksen tunnilla ihan niin et lihaki näky, en aiva saanu onneks tikkejä! Koska mua pelotti se ihan sairaasti :D Verta tuli mukavasti ja olin vaan opelle et mun taitaa olla hyvä mennä terkkarille, terkkari sit sen puhdisti ja laittoi jotain perhosteippiä et se sai reunat yhteen ja päälle laastari :) toivotaan et se paranee nätisti eikä tuu mitää :) Koulunjälkeen iskä tuli hakeen mut ja mentiin Tiimariin ettiin penaalii mut sieltä ei löyty yhtään mitään. Miks kaikki penaalit on nykyään kauheita prinsessajuttuja ja kaikkee? on olemas meitä vähä vanhempii jokka ei välttämättä piittaa niistä :D nomut suunnattiin sitte Infoon ja sieltä tarttu mukaan kyniä ja penaali. Penaali ei ollu mikää hirveen hieno ja näin mut sellanen et kelpuutin sen kumminkin :)

En oo jaksanu lukee Sinuhee oikeen ja mun pitääs se saada luettuu 3 viikos APUA. Noh onneks mun ei oo pakko lukee sitä loppuun :) enköhän mä selvii :D Voisin yrittää tänään ees lukee sitä ja voisin olla hyödyks ja siivota huoneen ja muutenki yläkertaa. Ja Jonin kans oliski suunnitteilla et se tulis meille yöks viikonlopuks mut ei oo vielä varmaa. Niinjoo ja mä en varmaankaan tee sitä meikkipostausta tälläviikolla, ellen innostu vaikka huomenna tai jotain :) koska jos Joni tulee meille viikonlopuks en saa mitään blogiin liittyvää aikaseks sillon :D sen olen jo todennut monesti!

Haluun jo tonne ♥ © www.onlineshoppingtenerife.com
Staedtler dry safe -tussit (5.90e)

Bella Bags -penaali (6.90e)

Stabilo -tussit (19.90e)







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti