Sivut

lauantai 23. maaliskuuta 2013

You are my everything ♥

21.4.2013 ♥ Tuona päivänä mulla ja Saralla tuli vuosi täyteen :) On ihan uskomatonta kuinka tällänen pikkutyttö hiljattain vasta haaveili omasta hevosesta ja monien eri ratsujen jälkeen on vihdoinkin oma. Saraa kutsuttiin edellisessä kodissaan Nannaksi ja Sara on kiertänyt monia ratsastuskouluja Oulun lähistöllä. Nyt Saralla on pysyvä, huolehtiva koti ja pääasiana ettei ratsastaja vaihdu kokoaika. Sara kyllästyi ratsastuskoulupuuhiin ja sen takia se myytiin pois. Sara kyllästyy tosi helposti, joten se vaatii liikutuksessa vaihtelua ja nauttii siitä. Mutta nyt ku ajattelee kuinka paljo me ollaan Saran kanssa kehitytty tän vuoden aikana, ero on huikee ja oon muutenkin kehittynyt ratsastajana paljon. Mikään ei ikinä pysty korvaamaan kuinka paljon Sara on opettanut mulle ja mitä kaikkea se on mulle antanu. Sara on mun unelmien ratsu ♥ Meillä on Saran kanssa tavoitteina päästä hyppiin aluetasolle esteitä ja jos menestystä tulee niin ehkä Sara vielä astutetaankin (:

Tälläviikolla oon ollut Jonilla keskiviikkona ja perjantaina :) Perjantaina mentiin Essin kans ja Essi meni Henkalle ymm. ja myöhemmin oltiin sit kylillä ja oltiin Jonin kans kebabis syömäs ja sit Arttu, Essi ja Henkkaki tuli sinne :) Pizza on sielä niiin ihanaa ♥ Ja mikäs siinä ku tarjottii ;) hihi. Perjantaina illa olin että mulle tulee tylsin viikonloppu ikinä ku Joni on Poris poikien kans ja muutenki et oon ihan erakkona tyhjyyttä tuijottamas kotona koko viikonlopun... Mutta toisin kävi! Joona kyseli illalla mua kisahoitajaksi Poriin (ette tiäkkää kuinka nauroin ku ne kisat oli Poris :DDDD) ja ensin olin etten viitti mennä ku serkulla oli synttärit, mutta sit kysyinki äitiltä ja niin sit oltiin tänään Poris :)

Heräsin vähä ennen 9 ja 10 piti olla Tommin tallilla :) Lähettiin sit Poriin ja sit kisapaikalla ei mitää sen erikoisempaa ollu. Laitettiin heppaa valmiiksi ja mä taluttelin Kerttua ja sit kuvasin. Tua maneesis oli aika hyvä kuvata et sielä oli enemmän valoa ku yleensä maneeseis on! Oli tosi kivaa olla sielä ja sain ite kokemusta lisää ja palasin kotia 10e rikkaampana ;) Joona hyppäs 100cm ja 110cm - metris ei sijoitusta ja metrikympis oli eka! WUHUU hyvä Joona ja Kerttu :) Ihastuin Kerttuun ihan tyysti ja mulla on ihan uus käsitys ulkomailta tuotuihin heppoihin. Kisois on kamalaa olla ku siä on niin hienoja heppoja :( :DD Ja toi talli mis ne kisat oli niin se oli nimeltään joku Zilpa.

Tossa yks vielä niistä videoista :)
Ennen

Jälkeen (huomakkaa suuri ero!)

















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti