Sivut

perjantai 1. maaliskuuta 2013

You will be allright

Launtain kisat koettuna ja loppuilta ja lauantai ihan rättiväsyny. Meidän piti Annan kans mennä salillekki maanantaina mutta ei sit jaksettu niin mentiinki luisteleen ja salille sitte joku toinen kerta :) Siivosin mun huoneen ja oon käyny Saraa ratsastamas. Sunnuntaina oli kävelypäivä ja leikittiinki kentällä hippaa (: ja sitte maanantaina kunnon treeni kentällä kannuksien kera ja Sara meni tosi hyvin. Tiistaina maastoon ja käytiin kotona kääntymäs ja keskiviikko vapaa ja torstaina taas maastos kotona kääntymäs.

Joni tuli meille tiistaina ja lähti tänään :) sai viettää kyl kunnolla sen kans aikaa ♥ Keskiviikkona Anna ja Elkku tuli meille kattoon Madagascar (en tiä miten kirjotetaan) ja katottiin se sitte nelisten :) elokuvan lisäks juteltiin vaan kaikkee mukavaa ja pidettiin hauskaa :D oli kyl tosi kivaa (: Torstaina iskä pyysi mua ja Jonia ampumaan hammashoitolan alakertaan sen kans ja suostuttiin sitte siihen Jonin kans ja mentiin :) Ollaan oltu Jonin kans yks kerta ennemminki sielä ja on kyllä ollu kivaa. Ja onhan se aika siistii ku pääsee ampumaan vaan milloon haluaa! Mun ampuminen ei sujunu niin nätisti ku viimmeksi mut ei mulla ny kumminkaa surkiastikkaa menny. Oon muutes käyny lainaamas kirjastostaki Mika Wlatarin Sinuhen mikä mun pitää lukee äikän esitelmää varten ja herranjumala se on paksu... en tuu selviin hengis siitä ku oon muutenki huono lukeen kirjoja.

Mun iPhone vietiin muutes korjaukseen ja saan sen tilalle ihan täysin uuden samanlaisen :) Saan sen arvion mukaan 2-4 viikon kuluttua ja sen aikaa mun pitää käyttää xcoveria.... Mä vihaan androidin käyttöjärjestelmää ja muutenki tota koko puhelinta! Mut parempi seki on kuin ei mitään (: Niin ja nyt ku mulla ei oo mun rakasta vaavia vaan mulla on joku sijaislapsi :DDDDDDD niin mä en oo oikeen aktiivinen puhelimella facebookis ja instagramii päivitän ihan sika harvoin nyt, että en oo kuollu mutta kiinnostukseni puhelimeeni on kuollut :D

Nyt ku Joni on lähteny niin tuntuu niin kauheen tyhjältä.... Kukaa ei oo mua härnääs eikä muutenkaa pitääs seuraa. Kalihihgaegha saan kauheita vieroitusoireita :D kauhee ikävä jo nyt sitä hömppää ♥ Jonin lähdettyä menin melkeimpä heti tallille ja lähdin Saran kans taas vaihteeks maastoon ku kenttä oli ihan hirvee ja pellolla en jaksanu mennä. Mä muistelin tänään niitä aikoja ku Memmun kans olin yksin maastos ja muutenki näitä "poniaikoja" niin kylläpä niitä onki ikävä! Memmu opetti mulle niin paljon ♥ Mutta samalla ku Saran kans menin mettäpolkuja tuli mieleeni kuinka rakastankaan olla maastos yksin hepan kans ja kertoo kaikki asiani sille joka ei niitä kerro koskaan kenellekkään :) Oikyllä mä tykkään höpötellä itsekseni eläimille. Maastoreissu Saran kanssa oli tosi rentouttava ja oli niin kaunis talvimaisema auringonlaskussa.

Mulla on kauheen nuhainen olo ja pelkään et tuun kipeeks, toivottavasti en :) Mietin täs samalla et mitä tekisin huomenna.... tallille ainaki se on varmaan mut mulla on kauhee ikävä kavereita ymm niin vois sopia kavereiden kanssa jotain kivaa tekemistä :) Tylsää ku kauhajokilaiset ei jaksa kulkee kylillä oikeen talvisin! Mutta yritän täs nyt muutella tätä ulkoasua, koska haluisin paljon paremman ulkoasun :D :)







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti