Sivut

perjantai 29. maaliskuuta 2013

It's automatic

Meillä alko eilen loma :) on kivat fiilikset, toisinkuin rupesin ajattelemaan asioita.... Siitä kuinka suuri vaikutus ihmisen ympärillä olevilla asioilla on. Esimerkiksi minä en oo mielestäni laiha, mutta myönnän etten ole lihavakaan. Mutta monet asiat vaikuttavat tuohon 1) kaverini ovat paljon laihempia ja silti sanovat itseään läskiksi ja kohta ovat oikeasti anorektikkoja 2) en viihdy omassa kehossani 3) lista jatkuu loputtomiin. Onneksi mua auttaa tos asias se että Joni aina piristää mua ja sanoo et oon just hyvä tälläsenä ku oon, mut silti en voi olla ajattelematta asiaa. Toinen asia on se että musta tuntuu etten oo hyvä missään. Oon ala-asteella ollu muihinverrattuna hyvä piirtämään, mutta nyt oon ihan surkee. Pitäis kai harjotella et olisin parempi ja kaikkee, mutta en jaksa enää edes yrittää ku kattoo muitten töitä niin aiva masentaa ku ite ei osaa. Oon sellanen ihminen et yleensä masennun ku en osaa ja sitte masentumisen myötä en jaksa edes yrittää. Mutta on sellasia asioita missä jaksan yrittääki, esim. ratsastuksessa on kokoajan epäonnistumisia mutta ne onnistumiset palkitsee. Ton asian takia olenkin ihmetellyt että miten oon jaksanut edes yrittää ratsastaa? kai rakkaudesta lajiin (: Tossa vähä mun tämänhetkisiä mietteitä!

Mulla oli matikankoe ja mulla oli se vähä kiire tehdä koska mulla oli aikaa vain 35min :D mun piti olla terkkarilla 8:30 ja mut rokotettiin. Jännitin ihan hirveesti mut hyvin se silti meni :) vähä kirpaasi mut ei muuten mitää, paitsi et vähä kuumeinen olo ja lihas kipee. Ny ku kerta lomaki on alkanu niin on vain loman jälkeen kaks koulupäivää ja sitte Teneriffa! et mulla on aika pitkä loma, välis vaan 2 päivää koulua :) jes ♥ sori teille ku hehkutan jotain matkaa ku ite joudutte jäämään suomeen :D Niina on luvannu hoitaa Saraa matkan ajan niin on jotain niin ihanaa tietää et Sara on hyvissä käsissä ♥

Joni oli meillä keskiviikkona mutta tuli meille myös torstaina ja nyt sit saa nähä kuinka kauan se on meillä :) varmaan maanantaihin asti! Ollaan oltu tallilla, syöty kaikkee hyvää ja pidetty hauskaa! On tosi ihanaa ku saa olla vihdoinkin oikein kunnolla yhdessä ja varsinki ku kohta joutuu olemaan viikon erossa toisistaan.  Tänään ollaan oltu Vilin kans lenkillä ja sit tultiin hetkisitte tallilta :) Äitiki ratsasti pitkästä aikaa Saralla mutta menin sillä ite silti ensin että saa treeniä jatkettua ettei ollu höllöilypäivä :D Nyt olis tarkoitus syödä viä tosihyvää ruokaa ja sit mennään kylille Annan kans ku Veera tulee Helsingistä tänne ♥ näkee sitäki :)!

Mun Nellyn tilaus tuli muutes yks päivä ja äiti osti mulle lisää piilolinssejä ja sitä ainetta niiden säilömiseen :) Mut meen tästä ny Jonin kans syömään ja pian kyllille, heipsu ♥










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti