Sivut

maanantai 25. maaliskuuta 2013

Just one last time

Miten mä kuvailisin mun tätäpäivää? Lyhyesti se on ollut tylsä ja normaaleja rutiineja. Koulus oli ihan jees, vaikka jotenkin aamupäivästä kaikkien naamat vitutti mua, niin saatoin olla töykee kaikille ja ilmaista mielipiteeni turhankin suoraan. Anteeks siitä rakkaat kaverit ♥ Koulun jälkeen menin kirjastoon palauttaan sen Sinuhen. Meinasin ensin et lainaan sen uusiste ja luen loppuun Espanjas, mutta sit aattelin et kumminki hukkaan sen ja päädyin päätökseen että jätän kirjan suosiosta kirjastoon ja otan Espanjaan jonkun omista heppakirjoista, koska niistä en oo lukenu puoliakaan. En normaalisti lue kirjoja mutta Espanjas on varmaan aurinkoo ottaes kiva lukee ja tartten lentokoneeseen tekemistä, josny pystyn lukemaan siä. Oon kauheesti miettiny miten saan sen n. 6 ja puoltuntii kulutettuu sielä lentokonees. Tänhetkinen suunnitelma tekemisiä on: elokuvien kattominen koneelta, puhelimella pelaaminen ja musiikin kuuntelu + kirjan lukeminen jos pystyn :) Jos teillä on jotain ideoita saa toki kertoo! (: Niin ja sit koulunjälkeen kävin vielä Separis ostaas mountain dew supernovaa, milka suklaalevyn (♥), kinuskipullan ja daim suklaaraepaloja :D pitää olla pikkusen läski, läski, läski.... :D vai miten se laulu meneekää, mut aattelin olla ihana tyttöystävä joka avaa vasta ton suklaalevyn keskiviikkona ku Joni tulee meille :)

Mulle tuli muutes viimmeviikolla ne nellyn bikinit mut arvakkaapa mitä.... ensimmäästä kertaa mulle ei oo oikee koko s tai xs, mun piti tilata medium koko :D tunnen itseni nyt vähä öö.... kurvikkaaksi? :DDD no ainakin tietää et nellyn koot vastaa pienenpiä mitä normaalisti. Palautettiin ne ja sit tilattiin heti uudet, mutta isommat :) luulis et ne tulee tälläviikolla. Mutta muuten olin bikineihin tyytyväinen et ne oli kivan näköset, ne ei toki ollu niin kirkkaan turkoosit mitä kuvista sai käsitykseksi mutta se ei haittaa mitään.

Oon nyt ollu normaalisti ratsastaas jokapäivä ja yks vapaapäivä viikos. Sara on menny tosi hyvin ja en oo ehkä koskaa saanu sitä meneen noin hyvin ku ny ollaan kohta kaks viikkoo menty! Oon niin tyytyväinen tähän suureen kehitykseen, nyt vaan ku pääsis hyppään kunnolla niin sitte on hyvä ;) Totesin eilen ku olin ilman satulaa maastos et oon aika ninja ja taitaa mulla tasapainoa löytyä. Joku poika tulee ktm'llä vastaan Sara ei meinaa eka mitää mut sitku se on menny melki ohi se nousee pystyyn --> täyskäännös --> täysii laukkaa mopon perään.... No sain se melki heti pysäytettyy ku se lähti laukkaan, mut oli eka vänkäämistä että mennäänkö me maastoon vai kotia. Sen jälkeen hetkenpäästä pari tyyppii lumikenkäilee pellolla ja Sara ihmettelee niitä ja sit takaa tulee pyöräilijä ja jäästä kuuluu sellanen rusahdus tai sellane niin kaks kenguruloikkaa eteenpäin.... On mulla hupsu heppa :D ♥ ei voi muuta sanoa. Muuten maasto meni hyvin ja oltiin ehjinä kotona :)! Tokaa kertaa elämässäni maaston ilman satulaa ja tuli sellaanenki hullunmylly että huhhuh :D

10 päivää ja meitsi häipyy Teneriffalle ♥ Ihanaa, mut en halu jättää Jonia tänne :'( Kuka idiootti mulle muutes soittelee yöllä ja tänään soittanu päivällä kaks kertaa? tulee vaan et estetty ja et numero tuntematon ku se soittaa. Kellä ei oo elämää ja tekee tollasta? Ainut mitä oon saanu puheluista selkoo on et se puhu jotain Jonista tänään ja et se on mun mielestä poika. Terkkui vaan sulle pilasoittelijalle jos luet! On sulla vissihin tylsää ku tollasta pitää tehdä.

Mun piti lukee tänään matikkaa ja mennä salille, mutta näköjään jää kumpikin huomiselle :) Mä täs lakkaan viä kynnet, puhun Jonille puhelimes ja meen nukkumaan, moido! ♥







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti