Sivut

torstai 14. maaliskuuta 2013

Round and around and around and around we go

Mä oon jo fiilistelly kesää ja muutenki haluisin et kesä tulis mahdollisimman äkkiä, mutta sitte sato paripäivää sitte ihan vitusti liikaa lunta.... Ihan perseestä! Mut sulais ny äkkiä ees tiet niin uskallan skopon rattiin :) Onneks pääsen ruokkiin mun kesäintoo Espanjaan tasan 3 viikon päästä! Ja onneks tänään paistaa aurinko jos tiet sulais paljo :) Olin siä lumimyrskyski oikeen trueheppatyttönä ratsastaas kaks heppaa, ku lupasin ratsastaa omani lisäki Satun hepan Karon. Karo on varmaan ainuy lämppäri mistä tykkään! Karo on vaan niin semmonen ♥ Kummakki hepat meni hyvin, vaikka molemmilla virtaa piisas ja myrskyn lisäks traktori hääräs siinä pihas ihan kokoajan. Onko mulla oikeesti niin huono tuuri et traktorilla aurataan aina sillon ku oon kentällä?

Oon rakastunut ihan tyysti noihin vanilija kokiksiin, jotain niin rakkautta ♥ suosittelen maistaan! Kauhajoella niitä saa ainaki valtista :) kauheen halpoi noi ei toki oo. Oltiin tänään kaupois koulun jälkeen ku iskä tuli hakemaan niin ostin sit ton hetkenaikaa haaveilemani kellon! Ostin sen omilla rahoillani :) Siitä pyydettiin 49 euroa mut sittekku mentiin sinne kassalle ja iskä sano vaan et paljonko on pyyntihinta, iskä makso kortilla ja sitte katottiin kuittii et saatiin se vaan 29.90 euroa! huisii säästin 20 euroo ku iskä avas vain suunsa :D mä oon ite ainaki ihan surkee tinkimään mut onneks iskä osaa sen homman.

Tiistaina oli biologian koe ja sain siitä 8 puol! jes :) Meni hyvin ku siinä oli vaikeita asioita: sydän, maksa, munuaiset, hormooneja, aivot jne. Mutta olisin silti halunnu 9... kukapa ei (: Mä voisin lopettaa tän lupailun et koska kirjotan mitäki juttuu ja silleen, ku en oo viäkää tehny sitä meikkijuttuu.... sori :D se tulee heti ku kerkeen!

Yhdestä asiasta haluan vielä muistuttaa ja sanoa, elikkäs mä en pakota teitä lukemaan blogia, se on täysin teidän oma päätös :) eli mulle on ihan turha valittaa esim. et miksi kirjoitan niin paljo Sarasta. Ensinnäkin se on suuuuuri osa mun elämää eikä se asia muutu miksikään :) Ja tottakai haluan rakentavaa ja asiallista palautetta ja kritiikkiäki saa antaa, mutta kaikki kohtuudella. Oon erittäin onnellinen et mulla on jo 62 lukijaa ku ajattelee että hetkisitte olin onnellinen ku niitä oli 20. Ja tietenkää anonyymejä ei saa unohtaa (: Mut nyt mä tästä lähen Jonille pikkuhiljaa ja pakkaan vaan eka laukun ja silleen :) heis ♥






Adrina Quartz, Kultatähti (49.00e 29.90e) 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti