Sivut

sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

So happy!

Siis ihan huikeeta! Osallistuin Nonan tekemään bannerikilpailuun ja pääsin finaaleihin :) en oikeesti olisi ikinä uskonu ja on ihan huikee fiilis :D Olis toooosi kiva et viittisitte käydä äänestämässä mun tekemää banneria. Menkää tänne ja oikealta sivupalkista vain 6 numero ♥

Eilen olin Saran kans taas vaihteeks maastos ja oli tosi kivaa, paitsi et tuuli niin kylmää et naama meinas jäätyy ihan totaalisesti. Mut tallilta tultuani menin heti suihkuun ja rupesin kattoon leffan Urhea ja sit meikkasin itteeni ja laittauduin samalla :) Mentiin sitte Essin kans ABC'lle ja syötiin ja juteltiin kaikesta. Meitä pyydettiin sitte Laitasaaren mökille ku kaveri piti sielä jonkinlaiset bileet, iskä heitti meidät sit sinne ja oltiin siä johki puol 1 asti. Oli kiva nähdä kavereita ja näin mut muuten siä oli ihan sairaan tylsää. Et ei olis haittanu vaikkei olis menny, mut hyväku sinne meni niin ei kaduta ettei menny :>

Tänään ku oon heränny oon kattonu H2O'ta ja syöny ja laittautunu ja menny kuvaamaan itteäni tonne ulos ku  Petri petti lupauksensa eikä tullu.... peliriippuvaiset ry. Oon ihan unohtanu mainita et oon ruvennu kattoon H2O nimistä sarjaa yleareenasta :) sinne tulee joka päivä 9 aamulla uus jakso. Ja joo onhan se vähä tollanen toi sarja mut mä oon jääny siihen koukkuun, joten so what :D tykkään muutenki vieläki kaikista prinsessa leffoista ja disney leffat on parhautta ♥

Oon tänään tehny jo 3 banneritilausta ja voimpi teille näyttää mitä oon saanu aikaseks :) aiva ideat lentelee ku niitä on tehny! Menin taas Saran kans maastoon koska toi sää aurinko paistaa ah ihana ♥ ja lumet sulaa jeejee ;) Maastos oli niin ihanaa ja olinki siä tosi kauan :)

















4 kommenttia:

  1. kävin äänestämässä sun tekemää banneria (: !

    VastaaPoista
  2. Millä ohjelmalla/missä teet noita bannereita?
    Kävin myös äänestämässä sun tekemää :)

    VastaaPoista