Sivut

maanantai 11. maaliskuuta 2013

Study...

Tänään on ollu ihan jees päivä, mitäny vähä väsy ollu. Koulua oli 8-2 ja koulusta ku tulin söin ja katoin uusimman Step up'in :) se oli tosi hyvä ja tuli kauhee ikävä tanssimista.... pitääskö mun alottaa taas tanssiminen? hmmm, pitää miettii vaihtoehtoja. Oon ihan intona siitä Espanjan reissusta! Mä niin odotan ku pääsee lämpimään, hyvää ruokaa, uimaan ja jos sais itteensä ruskeeks :) Tilasin matkaa varten jo bikinit, ku halusin semmoset joissa ei oo mitää olkaimia tai sellasia siinä yläosas. Tilasin nellyltä sellaset hienot turkoosit.

Tällähetkellä mun pitäisi olla lukemassa mutta tää mä istun koneella ja huomenna on biologian koe.... ei oo kivaa ku on addictio konetta kohtaan ja ajattelee oikeesti niin et facebook sanoo kokoajan että kato mua sulle on tullu viesti tai vastaavaa xd Mun pitää mennä tallille sitku äiti tulee töistä ja sitte 19:45 on lauluharkat :)

Kävin näyttääs mun sormee terkkarille ja se meinas et se on menny hyvin umpeen mut et se on jäykkä ja kipee siitä arven kohasta jos painaa ja se ei oo kumminkaa jostaki kohtaa menny ihan viä umpeen. Mutta mäny rupeen pikkuhiljaa "kuntouttaan" sitä :) aiai ku sattuki ku se puhdisti sitä :s Tälläviikolla ei varmaan tapahdu mitää sen kummempia, meen varmaan Jonille joku päivä ja sit saany nähdä mitä keksitään viikonlopuksi :)










4 kommenttia:

  1. liityin. liityks munki ?(: www.muidenjoukossa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. oi ihana blogi ja mul on ihan sama juttu ton opiskelun suhteen, istun vaan facessa vaikka pitäs lukee :D

    iinajulia.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep se on varmastikkin yleinen ongelma :D käyn kattoos blogis :)

      Poista