Sivut

tiistai 20. elokuuta 2013

Mä oon rosvo, tää on kosto

Sunnuntaina oltiin taas Annan kanssa liikuttelemassa Osku ja Woopy. Mä menin tälläkertaa vain Woopyllä ja Anna Oskulla. Haettiin hepat ja laitettiin ne valmiiksi :) Joni vain katteli meidän touhuja ja ku ratsastettiin se otti muutamia kuvia, että saan teille tänne blogiin kuvia! Itse en osaa oikein kertoa mitä Anna teki Oskun kanssa ja näin, mutta hyvältä näytti mitä silloin tällöin vilkaisi. Woopyn kanssa lähinnä kokeilin "tekniikoita", miten se olisi helppo ja miellyttävä ratsastaa. Hyvin se alkoi sujua ja meniki lopuksi rentona :) Woopyn laukka on niiiiiiin ihana <3 äwäwwää en pääse yli siitä :D mutta raviin on vielä paljon totuttelemista ja en tykkää kauheesti sen satulasta, ku Oskun satula on ihana. Woopyn kanssa ratsastelin sitä taas ympyrällä ja tein taivutuksia, avoja ja sulkuja, sekä väistöjä. Woopy on tosi miellyttävä ratsastaa, koska se on niin herkkä ja liikkuu omalla moottorilla. Ja Sara..... no Sarasta ei niin voisi ees sanoa :D sitä saa käskee niin paljo ku laki sallii.... Voih koskahan mäki saan jonku upeen hepan, vaikka onhan Saraki omalla tavallaan :)

Mä rupesin ajattelemaan, että taitaa olla hyvinkin todennäköistä, että se joka ratsastaa itsekkin tai on hevosten kanssa tekemisissä, osaa kaikista parhaiten kuvata myös niitä. Koska hevosen jalkojen pitää olla tietyissä asennoissa näyttääkseen kuvissa hyvältä, ratsastan pitäisi olla ihmisen näköinen (:D haha) ja muutenki olla suhteessa toisiinsa kaiken. Ja koska ne on liikekuvia, niitä on haastava kuvata! Mutta en väitä, etteikö kukaan muu onnistuisi, kuin hevosihminen, mutta uskon että hevosihmiset vain tietää ainakin paremmin millaisia kuvia pitäisi olla :D

Mun viikot on ihan tylsiä ja ykstoikkoosia, käyn koulus, tuun kotia ja syön, sitte suunta kohti tallia ja oon siellä johki 8-9 ja sitte kotia, teen läksyt, suihkuun ja sit nukkumaan. Satun kans tallilla olo tuppaa vähä vierähtämään liikaaki joskus :D Sara on menny nyt ihan hyvin, uusilla kuolaimilla menin sillä eilen, mutta meen tänään varmaan niillä normaaleilla, huomatakseni eron, jos sellainen on :D Englannin sanakokeesta sain 5+ ja fysiikan arvioitavasta työstä 9 puol. Mun panostus kouluun on ollu ihan hukassa ja tuntuu et oon paska kaikessa :D Multa tuntuu siltäki, etten osaa ratsastaa, ku moni on nyt sanonu, etten osaa ratsastaa Sarppaa niin hyvin ku joku muu.... C'mon! Sara ei oo ollu mulla ees kauaa ja oon valmentautu paremmilla opettajilla vasta yli vuoden, silleen et hyvällä säkällä kerran kuukaudes päässy. Niin älkää pliis odottako multa liikoja :D ja nyt ku Sara ei mee traileriin niin ei pääse ees muualle valmentautumaan :/...

ps. Jos tarttet hepalles ratsastajaa mä oon aina valmis tulemaan! joten ottakaa vaan heti yhteyttä muhun jos tarvii (:









4 kommenttia:

  1. voii kuinka hienosti meet tolla Woopyllä :) eikö Saraa saa raipallakaa menemään reippaasti? no kuiteski mun mielestä meet tosi hyvin myös Saralla, enkä uskois noista ratsastuskuvista et Sara olis yhtää laiska ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) <3 Ei Sara kauheen laiska oo enää, riippuu toki päivästä ja saan sen kyllä liikkumaan :) Mutta ongelmana on vaan se etten saa sitä hyvään muotoon, kuolaimelle ja silleen :D

      Poista
  2. AAAAAW IHANA MURU TOS EKAS KUVAS :DDDD t emma

    VastaaPoista