Sivut

torstai 15. elokuuta 2013

Boulevard of broken dreams

Millasena teillä näkyy toi banneri? ku mulla se näkyy läppärillä oikeen kokosena vähä ehkä pieneltä jopa ja sit useella se näkyy hirveen isona... en käsitä... kai kaikilla on niin erikokoset säädökset, että kaikkia ei voi miellyttää :/ harmillista. Nyt on muutes kysely tossa oikeella, että saisin vähän edes hahmoteltua, kuinka monta anonyymiä hiippailee täällä blogin puolella :) Ku ihanat anonyymit on ne jokka on eniten aktiivisia ja kommentoi <3 Kiitos kaikille niille aktiivisille kommentoijille ja lukioille, toki myös niille vähemmän aktiivisille :)

Mun pään sisällä on niin paljon eri asioita, mitä mietin ja ajattelen joka päivä, niin että tuntuu pää räjähtävän.... oon halunnu purkaa niitä tänne blogin puolelle, kuten nytkin haluan, mutta yksinkertaisesti mä en yhtäkkiä saakkaan mun ajatuksia kerrottua. Ei hätää, mulla on kaikki hyvin ymm, ajattelen vaan liikaa asioita ja stressaanun... yeah that is me. Viihdyn lukios, mutta mua pelottaa ihan sikana, koska kaikki on vaikiaa mulle ja musta tuntuu etten selvii siitä paskasta hengis. Kai on vaan yritettävä parhaansa. Nyt mulla on ollu ihan järkyttävä kiire melkein koko viikon, niin musta tuntuu etten osaa yhtää seisoo aloillani ja rentoutua.... jopa kädekki on tärissy ihan sairaasti. Kai mulla on vaan oikeesti niin kova stressi? No toivottavasti se nyt helpottuu, koska mulle on tulossa maailman paras viikonloppu! :) <3

Huomenna tulee Jonin kans vuosi ja me mennään Krouviin syömään :) sekä sen jälkeen naapurin synttäreille. Lauantaina ja sunnuntaina meen ratsastamaan Emman hepat Oskun ja Woopyn! :) jes! oon niin innoissani :) nyt on vaan sit oikee kunnon heppailuviikonloppu tulossa. Ja jos Joni myöntyy, haluisin oikeesti opettaa sitä ratsastamaan :D ! mutta kerron sitte lopputuloksen, että onko Jonin vastaus kielteinen vai myönteinen.

Mutta tästä sekavasta tekstistä ja ajatuksista kerron vähä mitä tänään on tapahtunu. Eli koulusta päästyäni menin tallille Satun kanssa ja oltiin siellä koko päivä :) Otettiin Sarpasta ja musta yhteiskuvia, sit vähä kävelin ilman satulaa Saralla ja testattiin juoksutusjärjestelmää. Sen lisäksi kuvasin ku Satu hyppäs ja muutenki otin niistä poseerauskuvia ja siihen sit viä lisäks Saran karsinan siivous ja sellaset :) että tekemistä oli! Sara oli koko päivän ihana halinalle ja kuvauksellinen, harmi vaan et se on niin pulsas kunnos, mutta en ees tiä saako siitä niin timmiä ku se on kerta varsonutkin kerran. Kiitos Satulle ku kuvasi mua ja Sarppaa <3 !



Kaikki sanoo aina et itelle pitää osata nauraa ja joo nyt nauran ainaki :DDDDD tyylikästä menoo tallilla hei











6 kommenttia:

  1. juu et oo ainoo joka stressaa koulusta sun muusta !

    VastaaPoista
  2. Haha, tää sun Sara on tuttu heppa, ollut joskus kempeleessä ratsastuskoulussa, Nannaksi kutsuttiin silloin :)
    Se oli muistaakseni hurjan säikky ja heikkohermoinen silloin, millainen nykyään?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se onki ollu Oulun seudulla kiertämäs monee ratsastuskoulua :( Nannaksi sitä kutsuttiinki kun tuli meille, mutta vaihdoin nimen koska musta se oli niin nössö kauniille aikuiselle tammalle :D Heikkohermoinen se vieläkin on nykyään välillä, mutta aika hyvin jo oppinut :) Sara on kaikin puolin kiltti mussukka, mutta ratsastaessa laiska.

      Poista
  3. Iso näyttöisellä kannettavalla banneri ainaki mulla näyttää hyvältä (: Ihanalta vaikuttaa tää siun blogi muutenki!

    - Riina
    http://kevaanpolku.blogspot.fi/

    VastaaPoista