Sivut

keskiviikko 7. elokuuta 2013

Baby it's your world

Aattelin, että nyt ku mulla alkaa huomenna koulu, niin voisin vähä kertoo mun ajatuksia asiata ja sellaasta :) Eli meen Kauhajoen lukioon, 1c luokalle ja siellä on mun parhaimpia kavereita eli Anna, Henna, Heta ja Janina :) sekä muita tuttuja ja kavereita. Oon ostanu jonkin verran vihkoja jo kouluuvarten, kynät sunmuut mulla onkin jo ja kirjat pitääs tilata. Mulle on nyt jo oma läppäri hankittu opiskeluja varten, Applen Macbook Air.

Nyt aijon tosissani alkaa panostamaan kouluun ja aijon sit kalenteriin merkata tarkasti kaikkia menoja. Vaikka rupeenki panostamaan kouluun, jatkan Saran kans treenaamista samaan malliin, oon Jonin kans mahdollisimman paljon ja tietysti kavereita ei saa unohtaa :) Osittain mua pelottaa lukion koeviikot, koska oon huono lukeen kokeisiin ymm, mutta toisaalta se voi helpottaa mua, koska sit tietää varautua niihin kokeisiin ajoissa ja kaikkee. Nyt aijon jopa lukuläksytkin lukea, jos se vaikka helpottais opiskelua, että osaisin asiat paremmin.

Odotan innolla uutta koulua, kavereita ja millasta opiskelu Lukiossa on! Toivottavasti selviin siitä ja pärjään hyvin :)

Mutta nyt en kerkkeekkää enempää kertomaan, koska mun pitääs lähtee täs pikkuhiljaa Satun kans tallille ratsastamaan hepat. Oon tänään kokopäivän melki siivonnu, mutta kävin päivällä Seppälästä ostamas vähä alusvaatteita ku siä on kivat alennukset, pitääs mennä ostaan lisää! :D Järjestin jo vaatekaapin ja oon turhat vaatteet ymm karsinu pois. Vielä on silti siivottavaa ja haluisin käydä meikitkin läpi ja puhdistaa ne ja sellasta. Olin eilen Annalla ja sain siltä paljo kivoja vaatteita, sekä oli muutenki kiva nähdä ku ei oo muutamaan viikkoon nähny :)

Eilen katoin "vanhoja" kuvia ittestäni, niin mulla tuli kauhee hinku saada tummat hiukset takas, joten mitä meinaatte jos värjäisin taas tummemmaksi? :)



Oon ostanu nyt Saralle pari juttua Agrimarketista :) Linimenttiä, koska se on loppu ja shampoota, koska sitä ei mulla oo viä omistukses ollukkaan Sarpalle :D Nää makso yhteensä 17,80e, eli linimentti 9,90e ja shampoo 7,90e. Sitte oon ostanu ton riimun, mutta en muista enää paljonko se makso, mutta se oli pakko ostaa ku se on niin nätti :3 mutta tota käytän vaan kisois (ehkä joskus tulevaisuudessa) tai sit talvella ku on lunta niin se ei pahoon likaannu :)




Sain Annalta vaatteita :) tossa melkein kaikista kuvat, noitten lisäks sain viä mustat ja valkoiset farkut mutta niitä en jostain syystä kuvannu. Sain Petrin onneks kuvaamaan edes nämä :D Mutta suuri kiitos viä Annalle näistä vaatteista <3







2 kommenttia:

  1. Ompas sulla kiva blogi:) Tää ulkoasu on ihanan kesänen ja kiva postaus!

    http://i-am-the-king-of-my-life.blogspot.fi/ Liity jos tykkäät(:

    VastaaPoista