Sivut

lauantai 17. elokuuta 2013

Use your head and babe believe me

16.8. Jonin kanssa tuli vuosi täyteen <3 millä aika meneeki näin nopeesti, tuntuu aivaku justiinsa olisin nähny Jonin ekaa kertaa. Vuosi on hyvä alku :) Meidän oli tarkotus mennä Krouviin syömään, mutta perkeles se ei ollu auki vaan remontissa.... arvaatteki varmaan kuinka mua vitutti siinä vaihees... No pääasia että saan olla Jonin kanssa vuosipäivänä :) Oltiin tallilla ja tadaa sain Jonin suostumaan ratsastamiseen ja nyt se osaa jo pysäyttää, peruuttaa, ohjata (kääntää yms) ja käskeä. Mutta ilman taluttajaa Joni ei suostunu, mutta hyvä alku jo! :) Joni olikin jo tosta kertaa Saran selässä mutta ekakerta oli vain pari kierrosta käyntiä. Ratsastin Jonin jälkeen vielä S läpi, tein laukanvaihtoja ja sellaasta :) Se on ollu nyt tosi ärsyttävä ja laiska ratsastaa, joten ruokintaa pitää muuttaa ja Satu lupautu sunnuntaina mennä Saralla, että saan sinne selkään jonku kokeneemman läpiratsastamaan sen. Petri otti meistä kuviaki :) Joni on niin vaikee saada kuviin mukaan, koska se ei tykkää olla yhtää kuvattavana ja ku sen saa kuviin se on myrtsi tai pelleillee jotaki :D ja mä taas oon sellanenki linssilude, että jos joku vaan haluaa kuvata oon heti valmis :D haha.

Muutes tuli just mieleen tätä kirjoittaessani, että ku nykyään menee tosi moni teini kihloihin. Mä en oo sitä mitenkään vastaan, mutta silti mun mieleen tulee aina kysymys että mitä järkee siinä on? Koska se kumminki on lupaus avioliitosta, ei paranna suhdetta mitenkään tai virallista suhdetta paperien kanssa niinku avioliitto. Eli toisinsanoen kihloihin meneminen ei muuta mitään, paitsi että seuraavana naimisiin? :D Niin miksi, oi miksi pitää mennä niin nuorina kihloihin? Jos kerta rakastaa toista niin lujaa niin eikö jaksiaisi odottaa muutamaa vuotta, että olisi täysikäinen edes ja sitten menis kihloihin. Koska mä ainakin haluisin pitää kunnon kihlajaiset, niin mitä esimerkiksi sukulaiset ajattelis jos olis yhtäkkii kihlois ja vietettäis 16-vuotiaiden teinien kihlajaisia? Musta tuntuis, että ne ei varmaankaan ees ottaisi koko asiaa tosissaan. Toki on hyvä ja ihailtavaa, että ei välittäisi muitten mielipiteistä mutta silti.... Mä vain ihmettelen asiaa, koska ei kihlaus muuta mitään. Se ei auta teitä rakastamaan toisianne enemmän tai mitään muutakaan. Tää on mielipide, missä pysyn, mutta en mitenkään halveksu tai muutavastaavaa vaikka menisittekin nuorina kihloihin. Onnea vaan nille jotka on kihloissa! :) mutta mä vaan en ymmärrä kertakaikkiaan, mutta älkää kihloissa olevat suuttuko :)



Nauroon ku se nosti mut syliin :D haha



Tänään sitte on ollu kunnon heppailupäivä ! Jonin ja Annan kans mentiin Peltosille, Annan kans ratsastettiin Woopy ja Osku. Kunnon tuupparit satees ratsastaas xd haha. Anna laitto Woopyn valmiiksi ja mä Oskun. Ratsastettiin hepat ja sitte lopuksi vaihdettiin hetkeksi aikaa :) Woopy yllätti mut positiivisesti! Mutta Woopyn harjotusravi on ihan kamala :DD kai siihen sit tottuu aikanaan :) Woopyn laukka kumminki on jotain niin rakkautta. Työskenneltiin molempien kans ympyröillä, tehtiin väistöjä ja liikkellelähtöjä. Oskun kans sai takuta ihan kivasti laukannostois, jopa enemmän ku viimmeks menin sillä.... toivottavasti huomenna pelais paremmin :) Mutta hyvin kummakki meni lopuksi! Taidan tykätä Woopystä enemmän, koska se on niin ihanan herkkä ratsastaa.

Pari puhelin kuvaa mitä Joni otti ku lopetettiin ratsastus:




2 kommenttia:

  1. oon niin samaa mieltä tosta kihlausjutusta !! :D oon aina ollu sitä mieltä että ku menee kihloihin nii siinä alettais melkee heti suunnittelee häitä et naimisii mentäis vuoden sisällä sen kihlauksen jälkee :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä etten oo ainoo! :D ja jep samalla lailla senki mä oon aatellu :D

      Poista