Sivut

maanantai 12. elokuuta 2013

Everything is important, every step you take....

Läksyihin hukkuva lukiolainen ilmottautuu! Mun pitääs olla tekemässä läksyjä, mutta en oo vielä saanut inspiraatiota tehdä niitä. Sen sijaan tein jotakin hyödyllistä myös :) Sain vihdoinkin uudistettua tätä ulkoasua ja nyt sain tän oikeen kokoseksi, ettei oo kapee vaan pitääs olla suunnilleen oikeen levynen :) Mä halusin luoda tunnelmallisen bannerin, niin mitä meinaatte? onnistuinko? Itse tykkään ihan hirveesti, mutta linkkeja ja niitä en vaihtanut koska en keksinyt ideaa millaiset tekis... muuttaa sitte ne ku keksii idean :) ja musta toi keltanen sopii ihan hyvin? Mutta siis palataanpa takaisin asiaan, eli oon nyt hyvin viihtyny Lukiossa, mua jopa kiinnostaa kaikki kemiat, matikat ja fysiikat, vaikka oikeasti vihaan niitä... mutta hyvähän se on niin ei koulu tunnu pakkopullalta. Läksyjä tosiaan tulee paljon ja tunneilla mennään hurjaa vauhtia, niin pelottaa vähä etten pysy mukana mutta eiköhän kaikki ala onnistumaan ku tottuu (:

En koe itseäni huonona bloggaajana, vaikka oonki nyt kirjottanu aika harvoin. Ja nyt teinkin päätöksen, että en halua tehdä tästä sellasta pakkopullaa, vaan bloggaan aina kun huvittaa ja on asiaa/kuvamateriaalia :) niin yksinkertaista! Mutta kumminkin lähdetään siltä tieltä, että jaksaisin postailla vähintään sen kerran viikossa, koska haluun pitää tän kumminki ajantasalla ja tiedottaa teitä lukijoita kaikista tapahtumista. Mutta sitä kumminkin rajoittaa nyt nää opinnot, Joni, kaverit ja Sara. Ja koska haluan keskittyä muuhunkin koulun lisäksi, kuten Saran kanssa treenaamiseen olisi erittäinkin kiva, että saisin ymmärrystä jos en aina kerkeä :) Postailen kunhan saan inspiksen niin sen toisen kuvapostauksen (ekan osan saat luettua täältä) ja sit sellasen postauksen että missä kerron mitä varusteita Saralla on ja ekstrana siihen se, että kerron miksi juuri käytän kyseistä varustetta :) sekä muita mielipidejuttuja tulee varmasti. Niinjoo ja sitte voisin tehdä postausta meidän asuntovaunusta minkä iskä ny osti väliaikaisesti, oon ihan rakastunu siihen ku se on niin hieno ja moderni! sekä en oo varmaan tainnu mainita tänne blogin puolelle, että äiti ja iskä osti mökin silloon ku olin Unkarissa :D Niin niistäki sitte postauksia luvassa. Muuten tänne voi ehkä lähiaikoina alkaa ilmestyä videoita ;) joten olkaa valppaina!

Saran kanssa treenaillut on mennyt nyt tosi hyvin :) Kauraa pitääs alkaa taas syöttää, että saatais lisää energiaa kehiin ja sit oon aatellu et rupeisin syöttämään Sarpalle jotain ravintolisiä tai jotain. Mutta niistä jutuista voin kertoo myöhemmin, ku oon saanu päätettyä mitä syötän ja näin. Sunnuntaina Joni tuli mun kans tallille. Satu piti meille estetuntia ja lainattiin Satun estesatulaaki :) ! ettäku olis kiva saada jo se oma <3 no kaikki aikanaan :) Sara oli alkuverkoissa ihan sika laiska ja laukannostoissaki oli kauhee työ. Satu sitte haki mulle ne mun kannukset, että jos se auttais ja saatais se heräämään. Niin kyllä se alko siitä vähä heräilläkki! :D Se on niin söpö ku se suuttuu mulle välillä, ku mulla oli kannukset tai ku se ei saanu tahtoansa läpitte. Joni oli kattomassa ku hypin ja se otti vähä kuviaki ja videoita :) Mä turhauduin Saraan tunnin aikana aika pahastikki ku vesimatto oli niiiin pelottava, mutta en luovuttanu ja siitä mentiinki sit kunnialla monta kertaa yli! Sara hyppäs ihan hyvin, mutta vauhtia ois saanu olla enemmän ja energiaa ymm. Pikkuesteillä Sarppa on niin laiska hyppään mutta sitku alkaa olla joku 70cm tai 80cm, niin sitte se yhtäkkiä herääki henkiin ja tykkää hypätä, jos ei oo liian väsyny ja kunto kestää :D Mutta ihan onnistuneitaki ratoja saatiin, vaikka kummakki oli aika kovas ruostees.... no pitää ruveta treenaamaan :) Joni muutes siis oli meillä perjantaista asti maanantaihin, eli lähti tänään, mut onneks nään sen huomenna <3

Mä voisin tehdä läksyt ja vaikka lähtee lenkille, ennenkö en pääse liikkuun mihkään :D heipsu <3









4 kommenttia:

  1. onks teillä oma kenttä ja missä pidät saraa?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vuorenmäen tallilla ja tallilla on oma kenttä :)

      Poista
  2. voooi kuinka söpö sara on <3 !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on kyllä kieltämättä ihan syötävän suloinen :) <3 mikäs muukaan se olis isoineen korvineen :D <3

      Poista