Sivut

perjantai 23. elokuuta 2013

Vaikka kaiken tahdon kieltää, tiedän etten paeta voi.

Huoh.... Mun fiilikset oikeesti tällähetkellä on NIIN perseestä. Ja mun mieles on ihan liikaa ajatuksia, yritän ola positiivinen ja välillä oonki, mutta sitte ne kaikki paskat ja ärsyttävät tms tulee läpi mun "positiivisuuden" alta. 

1. Mä oon ihan sairaan väsynyt ja kyllästynyt kaikkeen. 
2. Mun tuleva viikonloppu on ihan tylsä ja muut mun kaverit menee johki bileisiin.
3. Kaiken lisäks joudun oleen kotona lauantaista sunnuntaihin yksin. 
4. En osaa ratsastaa, en saa Saraa kulkemaan mitenkää ja se ei auta yhtää ku kaikki sanoo, että en osaa ratsastaa sitä.
5. Vajoon itsesääliin ja se vituttaa.
6. En näe Jonia "pitkään" aikaan (oikei en nää sitä viikonloppuna mutta oon läheisriippuvaanen jo siitä :D).
7. Mä en oo liikkunu tai mitään oikeestaa niin turpoon kokoaika ku mikäki pulla ja kohta oonki joku 500kg tätämatkaa.
8. Koulu stressaa.
9. Yleisurheilu on perseestä ja se ei oo mun laji, joten turha ees vaivautuu kannustaan mua :D

Siinä teille ihana lista mitä mun päässä liikkuu ja ton lisäks on vielä 100 muuta. Mä vaan yksinkertaisesti räjähdän ja erakoidun kohta :D Onneks sentäs on se positiivista, että vaikka Joni ei pääse meidän perheen kans huvilakauden päättäjäisiin mökille, niin Anna tulee <3 :) pelastus! en joudu nukkuun yksin asuntovaunus.

Oon muutes lisänny Saralle muutaman kuvan sukupostiin (tämän ja tämän) ja en olisikkaa osannu arvata, että ne parin viikon sisällä on jo näkyvillä! Positiivinen yllätys :) Yleensä niissä on kestänyt monta kuukautta. Mielipiteitä kuvista?

Tänään varmaan vain oon, jos piristyisin ja saisin levättyä. Huomenna ehkä iskän kans viemää Ritaa näytille näyttelyihin, mutta en vielä tiedä huoliiko se mua mukahan :D Ja sunnuntaina olis Titan estevalmennus Sarpan kans. Oon aatellu viä jos jaksaisin niin voisin viikonlopun aikana järjestää mun huoneen uuteen uskoon, ainakin mun pitää pyyhkiä pölyt ja mopata lattia, että saan laittaa puhtaat matot ku äiti on ne pessy :) 

Olkaa ihania ja viidyttäkää mua ees joillaki tyhmillä retardeilla kysymyksillä <3 laittakaa tänne kysymyksiä kiitos :) <3 Ja vou mullapa onki monta anonyymiä lukeas, kiitos siitä ! :) + on muutki ihania :D 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti