Sivut

sunnuntai 21. syyskuuta 2014

Honey, money?

Oon saanut taas hyppysiini muutamia uusia juttuja! Muistatteko kun kerroin niistä suitsista jotka olivatkin suuret ja jouduin palauttamaan? Joona myi nyt samanlaiset suitset (koon pienempinä tietenkin) mulle! Oon niin onnellinen, vihdoinkin Sarppa saa meksikolaiset suitset esteille :) Ohjia niis ei oo, mutta mullany on ne toiset ruskeat suitset. Toisaalta aijon kyllä myydä ne ja haluaisin kumiset ohjat noihin meksikolaisiin. Toisaalta haluan niihin myös timanttisen ostapannan.

Kyseessä on siis nämä suitset. Linkin kuvasta poiketen mulla suitset ovat kuitenkin ruskeana :) Kyseisen sivuston mukaan ovh on 146€, mutta toki se vaihtelee eri paikoissa. Itse sain suitset hintaan 40€! Ne on täysin moitteettomassa kunnossa ja muutenkin hyvät. Vähän ovat erisävyiset kuin martingaali, mutta pikkujuttu. Suitset ovat siis Hubertuksen Classic. Pehmusteen ostin suitsiin myös joka on aitoa lampaankarvaa, merkkinä MediLamb. Ovh oli 4€ ja sain sen puoleen hintaan, joten se oli vain 2€. Saatte suitsista vielä parempaa kuvaa kun saan ne "koeajettua"!




Jottei kaikki olisi vain aina heppajuttuja, niin mulle saapui muutama juttu vanhojentansseja varten! Muuta ette sitten nääkkää, ellen koruja ja kenkiä näytä, kunhan saan ne hommattua. Mutta mekon aijon pitää yllätyksenä, vaikka kaverit ovat siitä kuvan nähneet :) Tilattiin äitin kanssa mulle täältä tiara ja sellainen hartioille tuleva karvajuttu. En tiedä miksi sitä pitäisi sanoa, mutta itse oon sitä boleroksi sanonut :D Äiti meinasi, että se olis tehnyt sen mulle, mutta kun löydettiin netistä halvalla niin päätettiin ostaa se. Samalta sivustolta löysin samalla tiaran. Tavarat tuli todella nopeasti, vaikka laitettiin "hitain" ja halvin toimitus. Epäilin tuota sivustoa, mutta äiti oli sieltä tilannut ennemmin peruukin, joten osasi suositella sitä. Tiarakin oli halpa, mutta silti ei ole halvan näköinen! Säästettiin kyllä paljon rahaa, kun vertaa, että olisi Suomesta ostanut. Nyt vain näitten tavaroiden myötä innolla odottelen talvea!


Siinä on tollanen helmijuttu tos keskellä kivana yksityiskohtana :)


Toi "bolero" jakaa varmasti mielipiteitä, mutta mä tykkään sitä. Ja halusin sen siksi, että saan poseerauskuviin vähän vaihtelua ja ilmettä! :) Onhan joillakin hanskoja niin vähän sama asia? Onko se teidän mielestä just se ei ikinä, vai se must have juttu?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti