Sivut

maanantai 15. syyskuuta 2014

Fall

Keskiviikkona olis viimmeinen koe. En voi vain muuta tehdä kuin toivoa pääseväni kaikista kokeista läpi. Olin viikonloppuna Vaasassa koeviikosta huolimatta, mutta sain siellä kyllä todella hyvin luettua. Vaasassa oltiin lauantaina shoppailemassa ja löysinkin itselleni vaaleat farkut H&M'stä. Teen niistä sit erillisen postauksen, kunhan vain saisin jonkun kuvailemaan mua :) Mulla on jo tietty visio minkälaisia kuvia haluan, mitä laitan päälle... Mitään ihmeellistä Vaasassa ei siis tapahtunut. Satu oli ihana kun ei sallinut lihavalle hepalleni vapaapäivää lauantaina, vaan kävi sen ratsastamassa ja siivoamassa karsinan. Oli kiva kuulla positiivista palautetta, että Saralla ratsastaminen on mennyt parempaan suuntaan ja että se on rennompi muodossa jne.

Tänään olin mammalla ja paapalla, niin käytiin mamman kanssa kylillä etsimässä mulle sellasia nimijuttuja, mitä oon etsinyt jo jonkin aikaa. Löysin vihdoinkin niitä! Tallilla loimet pitäisi merkata ja en haluaisi tussilla ruveta niitä töhrimään. Niin tyhmältä kuin se kuullostaa, moni ei osta käytettyjä loimia mihin olisi merkkailtu. Joten muistin nuo "nimiavaimenperät", niin kirjoittelin niihin nimiä ja laitoin niitä loimiin ja riimunaruihin kiinni. Eipähän oo epäselvää mitkä on mun! Joku kyllä tosin tykkää kaivella mun harjakassia tallilla, koska mun limsapullo on juotu ja kadonnut, sekä yksi harjakin on kateissa.... Ja mulla ei dementiaa oo, niin muistan kyllä pitäneeni tavaroistani huolta. Äiti laminoi töissä Saran karsinaan lapun, missä on pari tietoa, jos joku sijaisena menee Sarpalla tai muutenvain en pääse iltaruokaa hepalle laittamaan.

Menin tänään Saralla pitkästä aikaa ilman satulaa, ihan vain ravia ja käyntiä hölläillen. Sain idean, että mennään syksyisten puisten luo ottamaan Sarasta poseerauskuvia ja äitikin tykästyi ideaan. Toki pari yhteiskuvaakin piti ottaa, mutta pääasiana otettiin vain Sarasta. Sara on erittäin lihava vielä, mutta parempaan suuntaan mennään asian suhteen. Joten välittäkää kuvissa vain Sarpan kauneudesta ;)









Saran mielipide seisomisesta ja kuvien ottamisesta :D















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti