Sivut

keskiviikko 17. syyskuuta 2014

Dentist

Olin hammaslääkärissä tiistaina. Mä pelkään ihan äärettömän paljon hammaslääkäriä ja muutenkin koko paikkaa. En vihaa edes mitään niin paljoa melkeimpä. Mulla oli aika tarkastukseen, niin päätin ottaa suht rennosti, koska ei siellä paikkailtaisi reikiä. Oon joutunut kokemaan niin paljo hammaslääkärissä perus jutuista juurihoitoihin asti, niin kauhean iloiseksi paikaksi en ole sitä ajatellut :D Mulla on muutenkin todella huonot hampaat ja ne menee tosi huonoksi äkkiä. Moni kadehtii niitä, koska mulla on suora hammasrivi yms, mutta en vain käsitä sitä... Itse kun on saanut kokea niitten huonon kohtalon. Mä en saisi juoda limsaa, syödä karkkia tai mitään muutakaan sellaista, muttakun mun makean himoa ei oikeasti tyydytä mikään. Onneksi oon saanut kuitenki niitä vähennettyä, sekä hampaiden pesun kiteytettyä rutiineihin (mitkä onnistuin aina ovelasti pienä välttämään) niin hampaat on mennyt parempaan suuntaan. Hammaslääkäri katto hampaat vaan tarkasti läpi ja totesi, ettei ei oo reikiä! Ette voi kuvitellakkaan kuinka onnellinen olen! Vihdoinkin "vapaa" vuosi ainakin hammaslääkärissä :) Oon käynyt hammaslääkärissä niin paljon, ettei oikein opettajatkaan enää usko, että mulla oli aina aika hammaslääkäriin. Nyt pitääs vaan pystyy pitää rutiineista kiinni ja välttää makeaa parhaani mukaan :)

Sain vielä Nelliltä muutaman kuvan sieltä kisoissa, joten tässä vielä niitä! Kiitos vielä niistä :) Sara on nyt ollut laukassa outo, se on vaikeaa selittää millainen, mutta mulle se on outo kun oon niin paljo sillä mennyt. Veikkaan kuitenkin, että se johtuu huonoista kavioista ja kengittäjä pääsee vasta lauantaina... Pitääs mennä maneesissa pehmeän pohjan kanssa, niin ei heppa ehkä "kärsisi" niin lujaa. Vapaata en vain voi pitää, koska se muutenkin niin lihavassa kunnossa on.

Onnistuin tänään vaihteeksi rikkomaan puhelimeni näytön.... Aina kans pitääs olla vanhemmilta jotaki pyytämäs, tahtoi sitä tai ei... Osaatte varmaan kuvitella kuinka paljon ärsyttää.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti