Sivut

keskiviikko 24. syyskuuta 2014

Turhuuksien turhuutta

Mulla on vaihtunut nyt jakso ja ensimmäinen kokonainen viikko uutta jaksoa on melkein päätöksessään. Niin ajattelin nyt jakaa teille mun lukujärjestyksen kaikessa komeudessaan :D

Mulla on todella kiva jakso menossa, koska kaikki tunnit on ylimässä kerroksessa niin ei tarvitse rampata melkeimpä ollenkaan edestakaisin. Mulla on siis kahta äidinkieltä: toinen on "normi" äikkää ja toinen on puhekurssi. Puhekurssista ei ole koetta ja äidinkielen kokeeseen harjoitellaan melkein aina koko kurssi, niin mun ei tarvitse lukea koeviikolla oikeastaan kuin kahteen kokeeseen. Äidinkielien lisäksi mulla on psykologiaa ja englantia. On hyvä, että saan englantiin panostaa, kun se on mulle niin vaikeaa ja psykologiaankin kun pidän siitä. Äidinkieliä on perjaatteessa kolme, mutta se on vain kurssi mihnä katotaan elokuvia :D tiistaina iltapäivisin joka toinen viikko. Hypäreitä on yksi, mutta se on oikeastaan hyväkin vain :) Huomenna on kokeiden palautus, niin saa nähdä pääsinkö mistä läpi.

Klikatkaa suuremmaksi, niin nätte paremmin!

Sara sai eilen toimia "tuntiheppana" ja lopuksi vielä Joni hyppäsi pikkusia esteitä, sekä itse menin laukkaa ja hyppäsin kerran. Sara meni tosi hyvin, mutta se on inhottava kun se aluksi nyppii ohjia uusilla ratsastajilla, ainakin alkukäyntien aikana. Oon itsekkin käynyt sen nyppimisen läpi ja enää tekee sitä vain todella harvoin, niin etten meinaa edes muistaa. Muut vain käveli ja ravaili, niin lopuksi halusin vielä laukan mennä ainakin läpi, että tulisi kaikki askellajit mentyä. Ratsastuksen jälkeen laitoin Sarpalle ne meksikolaiset ja käytiin kentällä räpsäisemässä muutama kuva. Niin saatte tekin paremman käsityksen millaiset ne on jne :)

Joni tulee meille huomenna taas (sen piti käydä kotona), niin viikonloppuna varmaankin saan viimmeistään Jonin ottamaan ne kuvat. Saisin itselleni uuden profiilikuvan, saisitte nähdä uudet housut ja muutenkin vähän asukuvia.

En oo varma oonko sanonut, että mulle on vanhoihin mekkokin ostettu, mutta se saapuu mulle vasta jonkun reilun kuukauden päästä :) Palailen viimmeistään viikonloppuna blogin puolelle, asukuvien ja/tai valmennuksien merkeissä! Pitää mennä lukemaan englantia, sekä tänään ja huomenna tehdään äitin kanssa iltatalli.


Näin oranssit suitset eivät ole, mutta niin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti