Sivut

lauantai 22. elokuuta 2015

Timantteja ei ole koskaan liikaa

Kauan olen himoinnut beigejä ja harmaita ratsastushousuja, mutta nyt vihdoinkin saan ruksata beiget ratsastushousut haaveistani. Bongasin Miljoonahevosesta yhdestä kojusta Back2Backin beiget ratsastushousut ja olinkin hyvin äkkiä sovittamassa niitä. Kokeilin varooksi myös koon isompia housuja, jotka olivat Esperadon punaiset ratsastushousut. En kuitenkaan huomaa housujen välillä mitään eroa, vaikka toiset ovatkin 36 ja toiset 34. Kummassakin housussa on mielettömän kivoja yksityiskohtia ja silikoniset polvipaikat. Olen täysin rakastunut molempiin housuihin! Nyt ei tarvitsekaan ostaa mitään ratsastushousuja ainakaan 5 vuoteen ;) 

Housut olivat tarjouksessa 80e/kpl, mutta kun en osannut päättää kummatko ottaisin, kysyin niistä sopivaa kimppahintaa. Loppujen lopuksi koko lysti maksoi 140e. Summa kauhistuttaa, mutta todellisuudessa kuinka moni saa edes yhtien housujen hinnalla kahdet laadukkaat housut? Jos housujen ovh lasketaan yhteen ja minkäänlaisia tarjouksia ei olisi ollut, niin olisi joutunut maksamaan 255e.

Valmentaja tokaisi minulle sovittaessani housuja, että tulen näyttämään housuttomilta blogini kuvissa, toivottavasti saan pian todistaa sen onko asia näin! :D Hassua on myös se, että kaverini on puhunut kuinka punaiset housut saavat näyttämään isoilta, mutta ainakaan en itselläni sitä huomaa. Hauska sattuma, kuinka ostan juuri molemmat housut mistä on ollut joskus puhetta :D 







Back2Back





Kummatko on teidän lempparit? ;)

10 kommenttia:

  1. Hei vähänkö kivat housut! Miksen mä huomannut katsoa sieltä tuollaisia! Näähän on ihan mahtavat, itsekin olen etsinyt samantyyppisiä :D Toki haluaisin kokopaikalliset grip-housut, mutta ne ovatki jo paljon kalliimmat. Molemmat housut ovat oikein kivan näköiset! En osaa sanoa, kummatko näytävät hienommilta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Itse en ole mistään löytänyt oikeastaan kokopaikkaisia ja ne jotka olen löytänyt on ollut jotkut Animon 300e pökät... Ehkä joskus löytää sellaiset :)

      Poista
  2. Eikä mä rakastuin noihin punaisiin :3 En yleensä pidä punaisesta, mutta noi oli kivat :D

    http://millakaroliinas.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) et oo ainoo! itekki oon ihan kiitettävästi kammonnu punasta, varsinki punasia housuja :D

      Poista
  3. Ompas kivannäköset housut! Nuo punaiset on mun mielestä kivemmat, mutta noi beigetkin on tosi kivat :)

    VastaaPoista
  4. Molemmat housut on tosi kivat! Aiotko osallistua Dimonan tallin kisoihin? Näin tallin fb-ryhmästä sun olevan ainakin kiinnostunut niistä. Mietityttää vain, että miksi osallistuisit harjoituskilpailuihin kun kisaat ainakin seuratasolla jo? Eihän niissä kisoissa ole sulle vastusta kun olet kuitenkin varmasti paljon kokeneempi ratsastaja kuin tallilaiset tallin hevosilla..? Tietty saat tehdä mitä haluat eikä mulla ole mitään sitä vastaan, että kyseisen tallin kisoihin osallistuisit, mutta se kilpailujen taso vain mietityttää sun omiin taitoihin nähden. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) oon aatellu meneväni. Tää kausi on ollu tarkoituksena saada ratoja alle ja tarvitaan radoista kokemusta. Dimonan kisat on juuri hyvät siihen tarkoitukseen että saadaan kokemusta, tarkoitus ei oo mennä ns viemään palkintoja koska kyllä Dimonan tallilaisistaki on mulle vastusta. En siis usko että mitään ruusukkeita saadaan kunhan mennään vain treenaamaan :)

      Poista
  5. Joheka Team on vaan ollut super tarkka Dimonan tallin kisoista ja toivottua on, ettei sinne mentäisi, sillä siellä ei ole yhtäkään hevosta rokototettu jne

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo tollasesta koskaan kuullutkaan. Eiköhän ne siitä sano jos asia on niin :)

      Poista