Sivut

sunnuntai 14. joulukuuta 2014

LUUKKU 14: Viimmeaikaisia ostoksia & kuulumisia


Miksi musta tuntuu ettei mikään miellytä mun blogin lukijoita? Tuntuu, että kaikki jutut joutuu perua, jos blogin lukijat joutuvat näkemään vähääkään asian suhteen vaivaa. Jos en onnistu itse löytämään teille mielenkiintoisia juttuja, niin teidän täytyy ehdotella niitä!

Oon ollut kipeänä keskiviikosta alkaen ja perjantaina alkoi koeviikko. Perjantaina mulla oli vain klo 12.15 ruotsin kertaustunti, niin päätin sinne mennä, jos edes haaveilen kokeen läpipääsemisestä. Koko kertaustunnin aikana mulla oli ihan jäätävä väsy, päätä särki ja oli niin kuumeinen olo ku vain olla ja voi. Oli erittäin ihana tunne, kun mun vuoro oli sanoa vastaus johonkin kohtaan ja ääni oli niin kituvaa :D Poissaolojeni takia kysyin opettajalta, että pitääkö mun tehdä jokin korvaava tehtävä ja pitihän mun. Sain tehtäväksi suomentaa yhden kappaleen, vihkoon ja se sit kattoo sen varmaankin silläaikaa kun teen koetta. Toisaalta mielummin käännän jonkun kappaleen, mikä hyödyttää myös kokeeseen, kun teen joitaki turhia tehtäviä ihan liikaa. 

Ajattelin, että tämä luukku sisältää vain jonkinlaisia kuulumisia, sekä esittelen teille muutaman asian minkä oon ostanut hiljattain. Se on nyt varmistunut, että saan joululahjaksi geelikynsien aloituspakkauksen. Sen lisäksi mulle tilattiin samalla pari geeliä ja glitter dustin. Oon tullut tästä ihan hirvittävän onnelliseksi ja hypin melkein seinältä seinälle! On kauhee hinku haalia ittelleni aivan mielettömän paljon geelejä ja oon kattonut youtubesta kaikki mahdolliset videot asiaan liittyen. Osaan jo pelkkien videoiden perusteella kaikki geelikynsien vaiheet, oli sitten tipit tai ei.  

Oltiin äitin kanssa vähän kaupoissa, käytiin samalla Seppälässäkin, mikä lopettaa toimintansa. Olin "vähän" myöhässä niiden loppuunmyyntien kanssa, mutta kyllä sieltä itselleni löysin kynsiliimaa ja kaulahuivin. En tiedä tuunko kynsiliimaa koskaan käyttämään, mutta voihan sitä ehkä joskus tippeihin kokeilla. Kaulahuivi on vihdoinkin ihanan iso mihin oikein hukkuu! Oon ettinyt tuollaista jo jonkin aikaa. Huivi maksoi 13€ ja kynsiliima 4€, sekä niistä hinnoista vielä -60%. Kynsinauhaöljyn ostin Citymarketista, hinta oli muistaakseni jonkun 8€ paikkeilla.

Päätin antaa Mavalan kynsinauhaöljylle mahdollisuuden, vaikka moni kyseistä merkkiä haukkuukin. Itselläni Mavalan kynsilakatkaan ole ollut niin huonoja, mitä moni sanoo. Kunhan tuote pääse käyttöön voin kertoa mitä mieltä olin!




3 kommenttia:

  1. paljon siis maksoi toi huivi? Tosi kiva! :)

    VastaaPoista