Sivut

maanantai 22. joulukuuta 2014

LUUKKU 19: Puhelimen kätköistä


Tässä muutama kuva mun puhelimesta! :) Tuntuu, että on äärettömän kova kiire ja kun ei ole kiire, oon kauhean väsynyt. Nämä viimmeiset luukut tulee viiveellä, mutta pääasia, että ne ylipäätänsä tulee? On ollut blogille liian vähän aikaa ja ideat hukassa.

1. Kyllä aina herkutella pitää! / 2. Koeviikon kipeänä olemisen selfie aamulla, on naamakin sen näköinen, ettei terve ole :D / 3. Jouluvalot pääsi huoneessa paikalleen ja nukunkin niiden valossa joka yö :) / 4. Sain ulkomailla nimipäivälahjaksi äitiltä rannekorun!

1. Mut on aamulla viety usein kouluun, mutta oon mielummin kävellyt kotiin kuin pyöräillyt! / 2. Olin Emilialla viikonloppuna yötä ja tehtiin lasagnettee :) hyvää oli! / 3. Sarppa möllöttää maneesissa jalkapallon pelaamisen jälkeen ja pallo oli Saran mielestä hirmuisen pelottava x) / 4. Koirat on ollut meillä aika paljo sisällä, niin tässä Ritasta kuva!

1. Sara eilen (sunnuntaina) ratsastuksen jälkeen tyytyväisenä / 2. Mulle oli tehty pipari! namnam / 3. Koulun joulujuhlaan menossa! / 4. Paketoin lopulliset lahjat tallin pikkujouluihin meidän ratsastuksen opettajalle ja tallin pitäjälle :)

Olin tänään isän mukana töissä, käytiin Vetelissä yhdellä maatilalla :) Oli ihana sää ja pakkastaki oli jo aika paljon! Paluumatkalla haettiin Seinäjoelta mun vanhojentanssimekko ja Petrille joululahja!

Onko tälläiset postaukset tylsiä ja kuluneita?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti