Sivut

maanantai 29. joulukuuta 2014

LUUKKU 24: Joululahjat!


Mitä jos en vaikka selittäisi yhtään mitään, koska eiköhän sille yleensä oo syyksi kiire jos ei blogin puolella mitään tapahdu. Blogi palaa ihan normaaliin rytmiin, eli jos saisin muutaman kolme postausta viikossa kirjoitettua. Loman jälkeen mulla alkaa tosi rankka jakso, niin voi olla että aika tiukille menee blogin pitäminen. Sarankin kuulumisia saatte pian lukea ja videotakin on tulossa, kunhan saisin siitä itselleni tarpeeksi hyvän ja ladattua sen tänne. 

En saanut paljoa joululahjoja, enkä oikeastaan pyytänytkään kuin loppujen lopuksi yhtä lahjaa. Tässä muutama "tärkein". Kaikki jutut on tosi tarpeellisia, enkä onnekseni saanutkaan mitään turhaa krääsää. Kuvista puuttuu hanskat, karkkia ym. mutta nämä päätin kuvata teille nopeasti.

Mitä te saitte joululahaksi? Linkkailkaa mulle niitä! :) 




Sain ne geelikynsien tekoon vaadittavat jutut joululahjaksi, niin tilasin eilen jonkin verran koristeita ja glittereitä, sekä yhden geelin. Niin kiinnostaisko teitä, jos sitten tekisin niistä erillisen kunnollisen postauksen? :) Tekisin sen mielelläni, mutta onko täällä kiinnostuneita. Tottakai heppajuttujakin on tulossa paljon, mutta aina kiva niiden rinnalle tehdä erilaisia lifestyle juttuja yms.

4 kommenttia:

  1. tee vaan sellanen postaus, mua ainakin kiinnostaisi :) itsekkin kun olen kiinnostunut geelikynsistä.

    VastaaPoista
  2. muaki kiinnostais sellanen postaus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon sitä jo luonnostellutkin, eli tulossa on! Ja kiitos kun kerroit mielipiteesi :)

      Poista