Sivut

maanantai 15. joulukuuta 2014

LUUKKU 15: Seuramestaruudet


Kauhajoen Ratsastuskeskuksessa oli 6-7.12. Kauhajoen ja Joheka Teamin seuramestaruudet. Itse en loppujen lopuksi osallistunut, koulu- enkä estekisoihin. Lauantaina kuitenkin olin kuvaamassa samalla jonkin aikaa koulukisoja, kun oltiin äidin kanssa käymässä tallilla. Päätettiin silloin suosiolla jättää vapaapäivä Saralle, niin käytiin vain karsina siivoamassa jne. Olin ensimmäistä kertaa, ainakin muistaakseni, kuvaamassa maneesissa. Meinasin kyllä todella monta kertaa heittää hanskat tiskiin kun eivät kuvat meinanneet onnistua, mutta tässä muutama kuva jotka on ihan ookoota, verrattuna kuinka pimeä se maneesi on ja kuinka nopeita kuvauskohteet ovat. Ehkä mä vielä joskus opin kuvaamaan?












4 kommenttia:

  1. Tee jossai vaihees postausluukku kamuistasi! (::

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo voisinhan mä jos jostain vain saisin hyviä kuvia :)

      Poista
  2. Kiva postaus ja olihan noista muutama hyvä siihen nähden mitä maneesissa tosiaan saa :) Koska teet sen vastauspostauksen ja teetkö sen videona?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joo teen videolle ja teen sen sitten kun saisin vielä muutaman kysymyksen lisää. Jos oon viikonloppuun mennessä saanu kysymyksiä vähä lisää niin teen sen varmaan silloin, ellen jo nyt viikollakin! Riippuu tosiaan siitä koska saisin muutaman kysymyksen lisää :)

      Poista